۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری؛ دستور کار; بررسی برجام و مسائل منطقه
کد خبر: ۷۸۸۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز

آغاز هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری؛ دستور کار; بررسی برجام و مسائل منطقه

هجدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

آغاز هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری؛ دستور کار; بررسی برجام و مسائل منطقه
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، این اجلاس که به ریاست آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری آغاز به کار کرد تا عصر فردا (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت.
اقایان اکبر هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی؛ صادق املی لاریجانی، ابراهیم رییسی، احمد جنتی، مصباح یزدی؛ علم الهدی و محمود علوی از جمله اعضایی هستند که در اجلاس امروز خبرگان حضور دارند.
اعضای خبرگان رهبری قرار است روز پنجشنبه پس از زیارت حرم مطهر بنیانگذار کیبر انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند.
«مذاکرات هسته ای و بررسی برجام» و «بررسی مسائل منطقه» از جمله دستورات کاری این اجلاس خبرگان است. علاوه بر این انتخابات کمیته 5 نفره برای تنظیم بیانیه پایانی و بررسی طرح کمیسیون آیین نامه برای افزایش تعداد اعضای خبرگان نیز در دستور کار خواهد بود.
قرار است سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری به عنوان میهمان ویژه حضور داشته باشند.
پیش از این قرار بود که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای بررسی برجام و مذاکرات هسته ای در هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری حضور داشته باشد که به علت سفر او، عراقچی در این اجلاس حاضر می شود.
آیت الله هاشمی شاهرودی، سید احمد خاتمی و دری نجف آبادی و موحدی کرمانی در جایگاه هیات رئیسه حاضر شدند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان