۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاري جشنواره محيط زيست و ادبيات كودك در قزوين
کد خبر: ۷۸۳۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ۱۸ تير ماه برگزار شد؛

برگزاري جشنواره محيط زيست و ادبيات كودك در قزوين

به مناسبت ۱۸ تير ماه «روز ادبيات كودكان و نوجوانان» جشنواره محيط زيست و ادبيات كودك در شهر اقباليه برگزار شد.

برگزاري جشنواره محيط زيست و ادبيات كودك در قزوين

به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي آقا فرهادي مديركل اين اداره در اين باره اظهار داشت: با توجه به نقش انكارناپذير مردم در حفاظت و حراست از محيط زيست ضروري است آموزش‌هاي لازم در سطوح مختلف به آنان ارايه گردد.

فرهادي در ادامه بيان كرد: به همين منظور اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين جشنواره‌ها و همايش‌هاي مختلفي را در طول سال برگزار خواهد كردكه جشنواره محيط زيست و ادبيات كودك در همين راستا در بوستان ولايت شهر اقباليه برگزار شد.

وي تصريح كرد: استفاده كمتر از ظروف و كيسه‌هاي پلاستيكي مي‌تواند نقش موثري در پاكيزگي محيط زيست داشته باشد چرا كه رهاسازي بي‌برنامه اين مواد در طبيعت به دليل تجزيه نشدن سريع، اثرات مخربي بر محيط زيست خواهد داشت.

فرهادي از شهروندان خواست تا زباله‌هاي خشك و تر را در مبداء جداسازي كنند و از ريختن و رها ساختن زباله در سطح شهر و طبيعت خودداري كنند.

اجراي تئاتر و نمايش با مضامين زيست محيطي، برگزاري مسابقه براي كودكان، اجراي شعر و موسيقي با حضور هنرمندان از جمله برنامه‌هاي شاد و مفرح اين جشنواره بو كه در بوستان ولايت شهر اقباليه به نمايش درآمد.

گفتني است اين جشنواره كه با استقبال پرشور شهروندان شهر اقباليه مواجه شد، با همكاري اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، شورا و شهرداري اقباليه و هنرمندي موسسه نواي پرواز و گروه هنري اقبال اجرا گرديد.

انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان