۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برانکو; پیشنهاد‌های خارجی را رد کردم اما نمی‌دانم تا کی بتوانم ادامه دهم/ در صورت اخراج، برنمی‌گشتم
کد خبر: ۷۷۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کلاهم را برای بازیکنان پرسپولیس به خاطر تحمل این شرایط برمی‌دارم

برانکو; پیشنهاد‌های خارجی را رد کردم اما نمی‌دانم تا کی بتوانم ادامه دهم/ در صورت اخراج، برنمی‌گشتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من تا همین حالا دو پیشنهاد خوب خارجی ام را رد کردم اما نمی‌دانم تا کی بتوانم با این پرسپولیس ادامه دهم.

 برانکو; پیشنهاد‌های خارجی را رد کردم اما نمی‌دانم تا کی بتوانم ادامه دهم/ در صورت اخراج، برنمی‌گشتم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مشکلات پرسپولیس این روزها یکی دو تا نیست و برای شخصی مثل برانکو ایوانکوویچ که هدایت فنی این تیم را برعهده دارد این روزها، روزهای بدون تنشی نیست به خصوص که حوصله بازیکنان از پرداخت نشدن پولهایشان سر رفته و این برانکو است که باید در این شرایط آمادگی تیمش را بالا ببرد. فرصتی دست داد تا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با برانکو ایوانکوویچ هم کلام شود. در زیر مصاحبه او را بخوانید:

 قبل از هر چیز از شرایط مالی باشگاه شروع کنیم چرا که ظاهراً‌ بی‌پولی در باشگاه روی بازیکنان اثر منفی گذاشته است؟

بله بازیکنان من ناراضی هستند چون باشگاه از فصل گذشته هم به تعدادی از بازیکنان بدهی دارد و این خیلی سخت است که کار کنیم، ولی من با همه این احوال تشکر می‌کنم از بازیکنانم که با وجود این شرایط سخت تمرین می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند.

شما چطور در این شرایط توانسته‌اید تیم را آرام نگه دارید؟

واقعاً شرایط خیلی سختی است ولی بچه‌های تیم من با شخصیت هستند چون تیم را دوست دارند و برای هواداران ارزش قائل هستند اما باور کنید که این بازیکنان هم باید زندگی کنند.

 آیا شده در مورد این مسئله و حل آن با باشگاه صحبت کنید؟

باشگاه همه مشکلات را می‌داند.

ظاهراً باشگاه بد به مشکل مالی خورده و حتی از هواداران کمک خواسته است؟

البته این مسائل به من مربوط نمی‌شود و دلم نمی‌خواهد وارد این جزئیات شوم فقط می‌توانم بگویم شرایط سختی داریم و بچه‌ها چند ماه است حقوق نگرفته‌اند.

خیلی‌ها معتقدند شما مربی محجوبی هستید و در حالی که باشگاه همه نفرات مورد توجه شما را جذب نکرد صدایتان در نیامد و اکنون با این مسائل مالی هم دست به گریبان شده‌اید. واقعاً با این شرایط چه تصوری از آینده کاریتان دارید؟

قطعاً نتیجه آنطور که ما می‌خواهیم به دست نخواهد آمد ولی آنچه که در توان داریم به نمایش می‌گذاریم. من بازیکنان را درک می‌کنم، آنها در وضعیت سختی به سر می‌برند و من واقعاً‌ کلاهم را به نشانه احترام و تعظیم برای آنها برمی‌دارم و طبیعی است که در این شرایط سابقه کاری من ضربه بخورد.

در یک اقدامی بی‌سابقه در سال‌های اخیر پیشکسوتان پرسپولیس حامی شما هستند؟

من واقعاً بی‌نهایت از آنها تشکر می‌کنم و بسیار خوشحالم که آنها چنین حمایتی از من می‌کنند هرکدام از این پیشکسوتان بازیکنان بزرگی بوده‌اند آنها تاریخ باشگاه پرسپولیس هستند و چون خودشان بزرگ بوده‌اند مشکلات تیم را می‌دانند و می‌دانند اشکال کار کجاست. باز هم از طرف خودم و کادر فنی از آنها تشکر می‌کنم و ما هم سعی می‌کنیم به خاطر آنها و هواداران بهترین کار را ارائه دهیم.

شما گفتید شاید به خاطر شرایطی که پرسپولیس دارد به سابقه کاریتان ضربه بخورد، واقعاً تا چه زمانی تحمل این شرایط را دارید؟

من تا همین حالا هم دو پیشنهاد از دو تیم قهرمان کشورهای اسلوانی و لهستان را رد کرده‌ام و واقعاً نمی‌دانم چقدر بتوانم ادامه دهم.

خیلی‌ها معتقدند که پرسپولیس و شما این روزها تنها هستید، از بحث داوری گرفته تا تصمیمات پشت پرده؟

واقعیت این است که ما از این مباحث لطمه خوردیم اما بازیکنان من شخصیت خود را نشان داده‌اند، ما با بازی‌هایی که کردیم برخلاف مشکلات توانسته‌ایم بر آنها فائق آییم.

 شایعه شده بود که اگر به فولاد می‌باختید به کرواسی برمی‌گشتید و دیگر به تهران نمی‌آمدید؟

من فقط در صورتی که باشگاه اخراجم می‌کرد به تهران بر نمی‌گشتم و خودم چنین تصمیمی نداشتم.

 آمار گل خورده پرسپولیس خیلی زیاد است چه فکری به حال این مشکل کرده‌اید؟

در فاز دفاع ما خیلی تمرین می‌کنیم البته از ابتدای فصل در این خط مشکلاتی داشتیم، نورمحمدی، سوشا مکانی را در اختیار نداشتیم و لوکاماریچ هم مصدوم شد در نتیجه ما نیازمند فرصتی بودیم که هر کدام از این بازیکنان برسند و این را هم بگویم هیچ کدام از این تیم‌هایی که مقابل ما بازی کردند شانس زیادی روی دروازه ما خلق نکردند و ما روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

در این چند هفته که گذشت و با مشکلات خط دفاع روبرو شدید آیا به این نتیجه نرسیدید که بهتر بود سیدجلال حسینی را به پرسپولیس باز می‌گرداندید؟

من اصلاً به گذشته فکر نمی‌کنم و نگاهم کاملاً رو به آینده است و به بازیکنانم اعتماد کامل دارم.

 یکی از انتقاداتی که این روزها به شما می‌شود این است که پرسپولیس پنالتی‌زن مشخصی ندارد.

اتفاقاً ما پنالتی‌زن داریم اما گل نشدن پنالتی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

می‌توانم بپرسم پنالتی‌زن پرسپولیس کیست؟

هادی نوروزی، رامین رضائیان، امید عالیشاه، البته باز هم همه چیز بستگی به بازی دارد مثلاً رامین رضائیان وقتی ضربات آزاد می‌زد انگار پنالتی است.

بگذریم، تعامل شما با کی‌روش به چه صورتی است؟

من بهترین همکاری را با کی‌روش خواهم داشت من وظیفه دارم که بازیکن تربیت کنم و به او و تیم ملی بدهم و از اینکه چنین خدمتی به تیم ملی کنم خیلی خوشحالم اکنون 6 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی هستند و شاید تا آخر فصل این تعداد به 10 نفر برسد.

یعنی شما از آن دسته مربیانی نیستید که بابت تعداد زیاد ملی‌پوشانشان در اردوهای تیم ملی شاکی می‌شوند؟

به هر حال ما که نمی‌توانیم همیشه از همه شرایط راضی باشیم اما وظیفه من کمک به تیم ملی است.




انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان