۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بی سوادی یک معضل اجتماعی است/ لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در حوزه سوادآموزی
کد خبر: ۷۷۰۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پشتیبانی سازمان سوادآموزی کشور:

بی سوادی یک معضل اجتماعی است/ لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در حوزه سوادآموزی

معاون پشتیبانی سازمان سوادآموزی کشور از بی سوادی به عنوان معضل اجتماعی یاد کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سوادآموزی مشارکت و همکاری داشته باشند.

 بی سوادی یک معضل اجتماعی است/ لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در حوزه سوادآموزی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست مشترک معاون پشتیبانی سازمان سوادآموزی کشور با مسئولین استان، صیح امروز در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
پرویز کوثری، معاون پشتیبانی سازمان سوادآموزی کشور در این نشست اظهار کرد: سوادآموزی یک معضل اجتماعی است و باید مشارکت عمومی و جدی در این خصوص صورت گیرد.
وی با تأکید بر عملکرد مثبت و مطلوب استان در امر سوادآموزی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سوادآموزی مشارکت و همکاری داشته باشند.
این مسئول افزود: سوادآموزی امری مهم است که باید به شکل جدی به آن پرداخته شود لذا افراد توانمند دارای علم، فهم و باور درست از این حوزه، در امر سوادآموزی فعالیت کنند.
معاون پشتیبانی سازمان سوادآموزی کشور تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بالقوه معلمان، مدارس و والدین از دلایل مهم در توسعه سوادآموزی به شمار می رود، باید از این سه ظرفیت برای حصول نتایج مطلوب در حوزه آموزش به شکل جدی استفاده کنیم.
این مسئول بیان کرد: تشویق سوادآموزان یکی از اولویت‌های مهم سوادآموزی کشور است ضمن اینکه پس از آموزش نباید سوادآموزان را رها کنیم، بلکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید آنها را هدایت نماییم.
وی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت یادآور شد: تأسی به پیامبر اکرم(ص) همواره سر لوحه  شهید رجایی در انجام امور بود و همین موضوع عامل توفیقات این شهید بزرگوار بود.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان