۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کتابخانه عمومی حکمت در روستای خوزنین افتتاح شد
کد خبر: ۷۶۸۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته دولت؛

کتابخانه عمومی حکمت در روستای خوزنین افتتاح شد

کتابخانه عمومی حکمت در روستای خوزنین با حضور جمعی از مسئولان همزمان با آخرین روز هفته دولت به افتتاح رسید.

کتابخانه عمومی حکمت در روستای خوزنین افتتاح شد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، کتابخانه عمومی حکمت در روستای خوزنین با حضور مهدی رمضانی مدیرکل کتابخانه های استان، ارسلان قاسمی فرماندار بویین زهرا و حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه دانسفهان همزمان با آخرین روز هفته ی دولت به افتتاح رسید.
 قربان علی ولی زاده بخشدار رامند، ابوالفضل جهانگیربخت رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا، یدالله کاظمی شهردار دانسفهان، مرتضی درزی رامندی عضو شورای شهر دانسفهان، علیرضا قموشی عضو شورا و رییس آموزش و پرورش بخش رامند، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای خوزنین از دیگر میهمانان این مراسم بودند که کارشناس عمرانی و امور کتابخانه های استان در رابطه با اقدامات انجام شده برای راه اندازی این کتابخانه توضیحاتی را به آن ها ارایه دادند.

در این مراسم رمضانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان حضور پررنگ و همکاری خوب مسئولان شهرستان بویین زهرا و بخش رامند در راه اندازی این کتابخانه روستایی را قابل تقدیر ذکر کرد.

وی اظهار داشت: هدف ما ارتقای سرانه مطالعه و افزایش اشتیاق به مطالعه بین عموم آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است که در این راستا توسعه فضای مطالعاتی و فرهنگی در تمامی مناطق از اولویت ها است.

همچنین فرماندار بویین زهرا، امام جمعه دانسفهان و بخشدار رامند نیز در این مراسم در رابطه با اهمیت فعالیت های فرهنگی و لزوم حمایت از این فعالیت ها سخنانی ایراد کردند.

کتابخانه عمومی حکمت روستای خوزنین در زمینی به مساحت 770 متر مربع در ساختمانی با زیربنای 230 متر به بهره برداری رسید زمین این کتابخانه توسط خانواده "دانیالی" اهدا شده است.

این کتابخانه در حال حاضر دارای مخزن اصلی، بخش کودک، سالن مطالعه، بخش نشریات و بخش خدمات اینترنتی است.

روستای خوزنین از توابع بخش رامند شهرستان بوئین زهرا می باشد و دارای 2779 نفر جمعیت می باشد.

فاطمه درزی رامندی ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویین زهرا را برعهده دارد.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی کتابخانه های استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان