۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بعضی باشگاه‌ها با فشار سیاسی منتقل شدند/ حیف است نام راه‌آهن عوض شود
کد خبر: ۷۶۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حمیدرضا گرشاسبی تاکید کرد

بعضی باشگاه‌ها با فشار سیاسی منتقل شدند/ حیف است نام راه‌آهن عوض شود

رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران با بیان اینکه هنوز نامه‌ای برای تغییر نام باشگاه راه‌آهن دریافت نکرده، گفت: بعضی باشگاه‌ها با اقدام عجولانه و فشار سیاسی از تهران منتقل شدند و رو به نابودی رفتند.

 بعضی باشگاه‌ها با فشار سیاسی منتقل شدند/ حیف است نام راه‌آهن عوض شود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، حمیدرضا گرشاسبی درباره اینکه آیا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با تغییر نام باشگاه راه آهن موافقت کرده است یا خیر؟، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: هنوز چیزی به دست ما نرسیده است. مسئولان این باشگاه تنها درخواست مجوز داشتند تا پروانه فعالیتشان را تمدید کنند ولی نسبت به تغییر نام باشگاه هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

وی در ادامه افزود: قطعا اگر مسئولان این باشگاه اقدام کنند باید مراحل قانونی را طی کنیم ولی حیف است این نام تاریخی در ورزش که در زیربنا و زیرساخت‌ها خوب کار کرده و همه از آن خاطره دارند، تغییر کند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته بعضی از باشگاه‌ها را با تصمیم عجولانه و بالاجبار و با فشار سیاسی به شهرهای دیگر منتقل کردند که نه تنها این طرح به جایی نرسید بلکه این باشگاه‌ها رو به نابودی رفتند. باشگاه‌هایی هم که با امید زیادی زیرساختهایشان را برای توسعه ورزش آماده کرده بودند، از حالت استعدادیابی و قهرمانی فاصله گرفتند.

گرشاسبی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، همچنین گفت: اینها چیزی نیست جز مدیریت سلیقه‌ای. اگر یک قانون داشته باشیم که اجازه مدیریت سلیقه‌ای ندهد، این شرایط پیش نمی‌آید.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان