۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین به دلیل عدم اطلاع‌رسانی صحیح، اطلاعی از برنامه‌های روز قزوین ندارم
کد خبر: ۷۶۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

اشدری:

به دلیل عدم اطلاع‌رسانی صحیح، اطلاعی از برنامه‌های روز قزوین ندارم

اشدری گفت: اطلاع‌رسانی در زمان مقرر خود اتفاق نیفتاد و این امر موجب بی‌اطلاعی مسئولین در روزهای پایانی به برگزاری روز قزوین گردیده است

به دلیل عدم اطلاع‌رسانی صحیح، اطلاعی از برنامه‌های روز قزوین ندارم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، نماینده شورای شهر قزوین گفت: اطلاع‌رسانی در زمان مقرر خود اتفاق نیفتاد و این امر موجب بی‌اطلاعی مسئولین در روزهای پایانی به برگزاری روز قزوین گردیده است و در حال حاضر باید منتظر بمانیم و نظاره گر برنامه‌ها باشیم و در پس برنامه‌ها به این موضوع توجه کنیم که ایا برنامه‌ها براساس اهمیت و نیاز استان و مردم استان در پیرامون برنامه‌های پیشنهادی از سوی مسئولان کمیسون اجرایی می شود یا خیر.

فاطمه اشدری، رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت بر مصوبات شورای شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان استان قزوین" کیوسنا"، با انتقاد از اطلاع‌رسانی ناقص شهرداری قزوین درخصوص برنامه‌های روز قزوین اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تشکیل جلسه کمیسیون فرهنگی با موضوع روز قزوین و برنامه و طرح هایی اجرایی در این روز متاسفانه با بی توجهی مسئولان مواجه شدیم.

وی افزود: انتقادهای بسیاری در خصوص عدم اطلاع‌رسانی و عدم آگاهی اعضای کمیسیون فرهنگی از برنامه‌ها و طرح های روز قزوین وارد است زیرا در این روز مردم از همه مسئولین به خصوص اعضای شورای شهر انتظار اجرای برنامه‌ها و طرح های مناسب و تاثیر گذار را دارند.
نماینده شورای شهر قزوین در خصوص اهمیت تشکیل جلسات کمیسیون فرهنگی اینطور بیان کرد: در جلسات کمیسیون فرهنگی مسئولین ارشد باید برنامه‌های خود را ارائه دهند و باید انتقادات و نظرات و دیدگاه های سایر اعضا را در خصوص اجرای این برنامه‌ها بشنوند و با در نظر گیری دیدگاه ها و برنامه‌های ارائه شده از سوی اعضای کمیسیون به پی ریزی برنامه‌ها بپردازند.
وی افزود: اطلاع‌رسانی در زمان مقرر خود اتفاق نیفتاد و این امر موجب بی‌اطلاعی مسئولین در روزهای پایانی به برگزاری روز قزوین گردیده است و در حال حاضر باید منتظر بمانیم و نظاره گر برنامه‌ها باشیم و در پس برنامه‌ها به این موضوع توجه کنیم که ایا برنامه‌ها براساس اهمیت و نیاز استان و مردم استان در پیرامون برنامه‌های پیشنهادی از سوی مسئولان کمیسون اجرایی می شود یا خیر.

عضو کمیسیون فرهنگی قزوین مردم را دامنه هدف در اجرای برنامه خواند و گقت: برنامه‌های روز قزوین باید به نحوی برنامه‌ریزی و اجرا شود که مردم با اجرایی شدن این برنامه‌ها مطالبه‌گری در این خصوص در این روز مهم نداشته باشند زیرا مردم همواره نظاره گر این هستند که اجرایی شدن برنامه و تاثیرات آن را در استان ببینند.
رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت بر مصوبات شورای شهر قزوین در خصوص اطلاع‌رسانی برنامه‌ها اضافه کرد: من به عنوان نماینده شورای شهر و عضو کمیسیون فرهنگی شهر اطلاعی از برنامه‌های اجرایی ندارم تا انگیزه و شور لازم برای شرکت در این برنامه‌ها را داشته باشم.
اشدری ادامه داد: با توجه به اخبار منتشره از سوی سایر فعالان و مسئولان در این زمینه برنامه‌های بسیاری مفید و جالبی در سرای سعدالسلطنه در خصوص معرفی استان قزوین در حال اجراست و غرفه های دایر در این مجموعه انگیزه در جهت شناخت و آشنایی با استان قزوین را فراهم کرده است.
نماینده شورای شهر قزوین در خصوص عدم امکانات رفاهی گفت: غرفه های فعال در مجموعه سعدالسلطنه از پتانسیل بالایی در جهت جذب مردم و توریست برخوردار هستند اما استان با مشکلاتی از جمله خدمات رفاهی در جهت اسکان توریست‌ها و پذیرایی از آنها مواجه است.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در پایان بیان کرد: قزوین تمدنی به قداست تاریخ دارد و این امر یعنی استان قزوین دارای فرهنگ و تمدن خاص و کهن و اصیل است و برای معرفی این فرهنگ و تمدن باید بستر رفاهی بهتری برای عرضه خدمات رفاهی و پذیرایی از توریست‌ها افراد بازدید کننده فراهم آید.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان