۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین امنیت در مرزهای غربی برقرار است
کد خبر: ۷۶۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده تیپ ۳۵ تکاور:

امنیت در مرزهای غربی برقرار است

فرمانده تیپ ۳۵ تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به حضور تکاوران نیروی زمینی ارتش در نوار مرزی غربی کشور امنیت کامل در این مرزها برقرار است.

امنیت در مرزهای غربی برقرار است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ غلامرضا عسگری اظهار داشت: تیپ 35 تکاور از خرداد ماه سال گذشته ماموریت به نگهداری و حفاظت از مرزهای غربی کشور را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه تیپ 35 تکاور از تیپ های زبده، پا به رکاب نیروی زمینی است، تاکید کرد: این تیپ از نظر آمادگی نیروی انسانی و آمادگی تسلیحاتی در سطح بسیار بالایی است و می تواند عملیاتهای خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهد.
فرمانده تیپ 35 تکاور اعلام کرد: نیروهای ما علاوه بر آموزشهای خود، با دوره های ویژه نگهداری از مرز و مقابله با تهدیدات گروهکهای تروریستی مستقر در عراق نیز آشنا هستند.
سرهنگ عسگری تصریح کرد: حضور نیروهای تیپ 34 در منطقه باعث ایجاد حس امنیت و آرامش در مردم منطقه شده است و آنها از حضور این نیروها خوشحال هستند.
وی یادآور شد: دشمن نیز زمانی که تحرکات ما در مرز را دید متوجه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شد؛ اکنون آنها می دانند که نمی توانند در مقابل ایران راه به جایی ببرند.
فرمانده تیپ 35 تکاور با اشاره به رصد تحرکات با استفاده از پهپادهای نیروی زمینی اظهار داشت: علاوه بر رصدی که توسط یگانهای پهپادی انجام می شود، عناصر دیده بانی در پایگاههای مرزی هرگونه تحرکی را رصد می کنند.
سرهنگ عسگری تاکید کرد: اگر تحرکی از دشمن ببینیم با صد درصد توان رزمی خود تهدید را نابود خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که تا زمانی که سربازان ایران اسلامی در مرزها حضور دارند دشمن نمی تواند اقدامی علیه مرزهای ایران اسلامی انجام دهد.
پیش از این نیز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از مرزهای جنوب شرقی و شمالی غربی کشور را بر عهده گرفته بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش دی ماه سال گذشته در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که پنج تیپ از نیروی زمینی برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی راهی مرزهای غربی شده اند.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان تاکید کرد: 40 کیلومتری خاک عراق خط قرمز ایران است و اگر دشمنان به این محدوده نزدیک شوند با مشت محکم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رو به رو خواهند شد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان