۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین به دنبال تثبیت مدیریت در شهر شال هستیم
کد خبر: ۷۵۶۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

منتخب شورای شهر شال:

به دنبال تثبیت مدیریت در شهر شال هستیم

باقری گفت: ما به دنبال تثبیت مدیریت هستیم و تا وقتی مدیران از قانون و تعهد به نظام تخطی نکنند در مقام خود ابقا خواهند شد.

به دنبال تثبیت مدیریت در شهر شال هستیم
صبح قزوين: باقري در جواب خبرنگار ما در ابقا شهردار شال گفت: ما به دنبال تثبيت مديريت هستيم و تا وقتي مديران از قانون و تعهد به نظام تخطي نكنند در مقام خود ابقا خواهند شد.
به گزارش صبح قزوین، علي اكبرباقري منتخب چهارمين دوره انتخابات شوراي شهرشال در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين در جواب گره هاي عمراني اين شهر گفت: متاسفانه سرمايه گذاران بومي و غيربومي در شهر سرمايه گذاري نمي كنند واين شهر مهاجر پذير نيست.
وي به كنده كاري فاضلاب شهري در اين شهر اشاره كرد و افزود:در اثر كنده كاري ها اكثر معابر و خيابان ها تخريب شده و هزينه هاي زيادي براي بازسازي اين معابر نياز است كه همت مسئولين را هم مي طلبد.
اين عضو منتخب در ادامه با توجه به بافت شهري شال ابراز داشت: چون بافت شهر شال، يك بافت قديمي است؛ و طبق اصول مهندسي پايه گذاري نشده، براي اينكه شهرمان بتواند به يك رشد مطلوبي دست يابد، هزينه هاي زيادي را مي طلبد.
وی مشكل عمراني ديگر را مركز بهداشتي اين شهر دانست و اظهار داشت: با توجه به اينكه مركز بهداشتي – درماني بيمارستان وليعصر(عج) پاسخگوي بيش از 50 هزار نفر در اين منطقه است، اما امكانات بهداشتي اين بيمارستان در حد ابتدايي است .
اين عضو منتخب شورا ادامه داد: در رابطه با فضاي سبز به جز باغات اطراف شهر كه شامل زمين هاي كشاورزي است، فضاي كافي براي اين امر وجود ندارد.
وي سپس به معيارانتخاب شهردار در اين دوره اشاره و تشريح كرد: شهردار باید متعهد به نظام و انقلاب و متخصص در شهرسازي و معماري باشد.
همچنین بايد در صحنه و ساكن شهر باشد، تا بتواند مشكلات شهروندان را از نزديك لمس كند.
اين عضو منتخب افزود: مهم تر اينكه در مقام رايزني از روابط عمومي خوبي برخوردار باشد تا بتواند با ارگان ها و افراد مرتبط افراد متخصص را جذب و سرمايه هاي بومي و غيربومي را جهت رفع نيازهاي شهري به كار گيرد.
وي در ادامه به عدم تخصصي بودن كاركنان شهرداري اشاره و خاطرنشان كرد: قصد داريم مهندسي بومي سازي را با توجه به نياز شهر دنبال كنيم.
باقري در جواب خبرنگار ما در ابقا شهردار شال گفت: ما به دنبال تثبيت مديريت هستيم و تا وقتي مديران از قانون و تعهد به نظام تخطي نكنند در مقام خود ابقا خواهند شد.
وي سپس به برنامه هاي اين دوره اشاره كرد و افزود: در برنامه فرهنگي ايجاد فضاهاي فرهنگي ، بازسازي ميادين و معابر با توجه به فرهنگ اسلامي و توسعه دانشگاههاي پيام نور و آزاد وتاسيس حوزه علميه و پياده كردن فرهنگ اسلامي از ديگر برنامه هاي فرهنگي اين دوره است.
عضو منتخب شوراي شهر سپس به بحث عمراني و پرداخت و يادآورشد: اصلاح معابر و خيابان ها از مباحث مهم عمراني خواهد بود.
باقري گفت: برآنيم با ايجاد شهرك صنعتي و كارخانجات و مراكز توليدي و دامي و استفاده از متخصصان در ادارات و وزارتخانه ها درآمدزايي و اشتغال زايي افزايش يابد.
وي با توجه به حضور موثر جوانان در انقلاب و دفاع هشت ساله اذعان داشت:حرف اول را در تمام حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و .
.
جوانان مي زنند برآنيم از استعداد جوانان و همفكري اقشار دانشجو، بيشترين استفاده را در اين دوره داشته باشيم.
عضو منتخب اين دوره شوراي شهر كه انگيزه حضور خود در اين دوره از انتخابات را خدمت به شهروندان خود دانست ابراز داشت: تصميم داريم در اين دوره در هر انجمن، محله، مدارس و دانشجويان سه نماينده به عنوان رابط داشته باشيم و هر سه ماه يكبار با جوانان و معتمدين جلساتي برگزار كنيم تا نيازها را بهتر بسنجيم.
وي اذعان داشت: با توجه به وظيفه قانوني لازم مي دانيم هر شش ماه گزارش عملكرد خود را در مساجد هر محل به سمع و نظر مردم شهر برسانيم، تا مردم بيشتر با عملكرد شورا آشنا شوند.
همچنين شوراها نيز ازنظرات و نقد و انتقادهاي سازنده آن ها استفاده نمایند.
انتهای پیام/9002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان