۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین قزوین رکورد دار همایش ملی مقررات ساختمان و مسکن مهر در کشور
کد خبر: ۷۵۴۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین اعلام کرد:

قزوین رکورد دار همایش ملی مقررات ساختمان و مسکن مهر در کشور

فرخ زاد: قزوین برای ششمین سال متوالی رتبه اول ملی را در زمینه مقررات ساختمان و مسکن مهر در کشور کسب کرد.

قزوین رکورد دار همایش ملی مقررات ساختمان و مسکن مهر در کشور
به گزارش صبح قزوین، در حاشیه همایش ملی مقررات ساختمان که در قزوین برگزار شد، مهندس علی فرخ زاد رئیس سازمان نظام مهندسی و از منتخبین شورای شهر قزوین در گفت و گوی تخصصی با خبرنگار صبح قزوین اعلام داشت: استان قزوین برای ششمین سال متمادی توانست گوی سبقت را از دیگر استان ها بگیرد و رتبه اول را در بین سایر سازمان های نظام مهندسی در کشور کسب کند که این در نوبه خود یک رکورد است.
وی ابراز داشت: وزارت راه و شهرسازی براساس معیارها و پارامترهایی که در حوزه های طراحی، نظارت، اجرا ارزیابی هایی را انجام می دهد و نهایتا محصول و فرایندی که در این 3 بخش اتفاق می افتد به عنوان ساختمان هایی است که نصیب مردم می شود.
وی به امتیاز به دست آمده توسط قزوین در همایش مقررات ملی ساختمان اشاره و تصریح کرد: در این باب باید به 2 نکته توجه شود: اول اینکه امتیاز قزوین نسبت به سال قبل بیشتر شده است که این نکته ای قابل توجه می باشد و نشان از حرکت رو به جلوی استام ما دارد.
نکته دوم اینکه ما توانستیم اختلاف خود را نسبت به استان های دیگر هر ساله بیشتر نماییم.
وی ادامه داد: این 2 نکته در ارزیابی ها بسیار قابل توجه است؛ از جمله مواردی که ما باید به آن توجه نماییم این است که امتیاز ما در این دوره از ارزیابی ها " 91 " شده است و ما 9 امتیاز کسر داریم تا به نقطه مطلوب نهایی دست یابیم.
این یعنی ما باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا نقاط ضعف خود را که در این امتیاز بندی ها لحاظ شده است جبران نماییم.
وی در خصوص وضعیت مسکن مهر در استان قزوین یادآور شد: طبق ارزیابی هایی که توسط وزارت مسکن صورت گرفته است ما برای 3 سال متمادی توانستیم رتبه اول را در کشور کسب نماییم.
فرخ زاد در خصوص میزبانی قزوین در پنجمین همایش ملی مقررات ساختمان اظهار داشت: این همایش که در نوع خود بسیار عالی است این بار میزبانی از آن نصیب استان ما شد که باعث افتخار برای همه خواهد بود.
لازم به ذکر است این همایش که به صورت صبح و بعد از ظهر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) روز گذشته برگزار شد و استان قزوین بار دیگر رتبه نخست این همایش را در بخش مسکن مهر و مقررات ساختمانی به دست آورد.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان