۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین میناوند; نمی‌دانم صندلی ریاست چقدر شیرین است که طوفان هم آقایان را جابه‌جا نمی‌کند!
کد خبر: ۷۵۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آقای عبدی، دوست خوب من، آیا این گونه صحبت کردن درست است؟!

میناوند; نمی‌دانم صندلی ریاست چقدر شیرین است که طوفان هم آقایان را جابه‌جا نمی‌کند!

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نمی‌دانم که صندلی ریاست چقدر شیرین است که طوفان هم آقایان را جابه‌جا نمی‌کند.

 میناوند; نمی‌دانم صندلی ریاست چقدر شیرین است که طوفان هم آقایان را جابه‌جا نمی‌کند!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مهرداد میناوند در خصوص صحبت‌های طاهری مبنی بر اینکه هر هوادار 5000 تومان به پرسپولیس کمک کند اظهار داشت: واقعا این گونه صحبت‌ها خجالت‌آور است ابتدا هیات مدیره برادری خودش را به هواداران ثابت کند بعد چنین درخواست هایی را مطرح کند. 5 هفته از لیگ می‌گذرد اما هنوز هیات مدیره نتوانستند اسپانسری برای تیم پیدا کند.

وی ادامه داد:نمی‌دانم این صندلی ریاست چقدر شیرین است که به هیچ قیمتی آقایان نمی‌خواهند آن‌را از دست بدهند حتی اگر طوفان هم بیاید آقایان صندلی را رها نمی‌کنند اگر نمی‌توانند کاری انجام دهند به خاطر پرسپولیس بروند.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه گفته می شود زادمهر و کاشانی در جریان صحبت های طاهری نبوده‌اند افزود: اگر چنین اتفاقی رخ بدهد که دیگر فاجعه است چگونه یک عضو هیات مدیره در مورد مسئله‌ای صحبت می‌کند و سایر افراد اطلاعی از آن ندارند؟! مگر می‌شود که این اتفاق بیفتد؟! خیلی زشت است که در این شرایط آقایان کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیرند.

میناوند خاطرنشان کرد: همه پرسپولیس را مسخره می‌کنند و آقایان این تیم را با یک تیم محلی اشتباه گرفته‌اند. در محله‌شان شاید یک تیم با کمک همسایه‌هایشان بتواند کار خود را پیش ببرد اما اینجا پرسپولیس است. پرسپولیس با تمامی تیم‌ها متفاوت است من که پیراهن این تیم را پوشیده‌ام وقتی شرایط کنونی پرسپولیس را می‌بینم به هم می‌ریزم. این شرایط در شان پرسپولیس نیست. این تیم میلیو‌ن‌ها هوادار در سراسر دنیا دارد و هر چه زودتر باید شرایطش مشخص شود.

وی تاکید کرد: آقای حسین عبدی! دوست خوب من! کاپیتان سابق این تیم! آیا این گونه صحبت کردن درست است؟! نمی‌دانم دیگر چه چیزی باید بگویم فقط امیدوارم هرچه زودتر شرایط پرسپولیس بهبود یابد و بتواند این تیم روزهای خوبی را در ادامه لیگ سپری کند.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان