۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همایش ملی مقررات ساختمان در قزوین پنج ساله شد
کد خبر: ۷۵۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با نگاه آسیب شناسی مقررات ملی ساختمان:

همایش ملی مقررات ساختمان در قزوین پنج ساله شد

صبح امروز پنجمین همایش ملی مقررات ساختان با رویکرد آسیب شناسی در قزوین برگزار شد.

همایش ملی مقررات ساختمان در قزوین پنج ساله شد
به گزارش صبح قزوین، صبح امروز پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان با رویکرد آسیب‌شناسی مقررات ملی ساختمان با حضور مسئولان كشوری و استانی در سالن مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.
در این همایش کشوری که با استقبال خوب جامعه مهندسی کشور نیز روبرو شد، ضمن بررسی مقررات ملی ساختمان و آسیب شناسی آن به جنبه های مختلف عمرانی پرداخته شد.
این همایش ملی با هدف ارتقاء کیفیت ساختمانها از طریق آشنایی مسئولین، متخصصان و مردم با نقش مقررات ملی ساختمان در تامین ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی ساختمانها برگزار شده است.
این همایش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.
در نوبت صبح سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل صومعه‌ لو معاون امور مسکن وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از سخنرانان این همایش ملی بودند که به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
بعد از ظهر نیز کارگاه های تخصصی با عناوین: آشنایی با مبانی پدافند غیر عامل، آسیب‌شناسی ضوابط معماری و شهرسازی و مقررات ملی ساختمان، مبحث 12 مقررات ملی ساختمان ایمنی و حفاظت با رویکرد گود برداری برگزار شد.
در پایان بخش اول این همایش از برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان با اهدای لوح، تندیس و تقدیرنامه تجلیل شد.
که استان قزوین برای بار دیگر رتبه اول را در کشور از آن خود کرد.
لازم به ذکر است در حاشیه این همایش یک نمایشگاه جانبی از دست آوردهای استان قزوین شامل کارخانجات سکو ایران، شرکت شیشه قزوین، همچنین سازمان میراث فرهنگی قزوین برگزار شد تا مخاطبین و میهمانان این همایش بیشتر با دست آوردهای استان در عرصه های مختلف آشنا شوند.
این نمایشگاه جهت معرفی توان استان در بخش صنعت ساختمان می باشد که سبب ایجاد یک فرصت مناسب جهت معرفی این شرکتها به مدیران ارشد کشور در رابطه با ساخت و ساز، خواهد گردید.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان