۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال به ما منتقل نشده است
کد خبر: ۷۴۶۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امین زاده:

موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال به ما منتقل نشده است

الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: تاکنون موضوع حقوقی واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به این معاونت منتقل نشده است.

موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال به ما منتقل نشده است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، الهام امین زاده شنبه شب در پایان نشست شورای اداری خوزستان در جمع خبرنگاران در خصوص نگاه معاونت حقوقی رئیس جمهوری به واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و سخنان برخی نمایندگان مجلس مبنی بر لزوم واگذاری آن بر اساس قانون، اظهار کرد:این موضوع تا حدودی بحث های اجتماعی، سیاسی دارد اما در بحث حقوقی هنوز ورود نکرده ایم.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نتایج سفر خود به خوزستان اظهار کرد: خوزستان استان بسیار مهمی است اما آمار بیکاری آن زیاد است و همه همت را باید به کار بست تا مشکلات آن رفع شود و تمامی توانمندی ها و پتانسیل استان برای اعتلای کشور استفاده شود.
امین زاده گفت:منتی در کشور نداریم که خوزستان توانمند شود، چرا که به خودش کمک کرده است و گزارش سفر امروز به خوزستان، فردا در هیات دولت مطرح می شود.
معاون رئیس جمهوری همچنین در خصوص بحث قانونگذاری در کشور اظهار کرد:در سیاست های کلی قانونگذاری در مجمع تشخیص شش ماده تصویب شد که این سیاست ها برای هر سه قوه الزام آور است و به قانونگذاری نظم می دهد.
معاون حقوقی رییس جمهوری روز شنبه در سفری یکروزه وارد خوزستان شد.
امین زاده در بدو سفر به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای اهواز ادای احترام کرد.
وی همچنین با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار داشت.
شرکت در نشست اعضای شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی و نشست اعضای شورای اداری دیگر برنامه های سفر امین زاده به خوزستان بود.
آخرین برنامه سفر معاون حقوقی رییس جمهوری شرکت در نشست خبری و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بود که این برنامه به دلیل تاخیر ایجاد شده در ورود وی به خوزستان لغو شد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان