۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شرکت پیمانکار برای حل مشکل اینترنت در روستاها انتخاب شده است/ لزوم راه‌اندازی دیتا سنتر استان به منظور تحقق سازوکارهای دولت الکترونیک
کد خبر: ۷۳۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

شرکت پیمانکار برای حل مشکل اینترنت در روستاها انتخاب شده است/ لزوم راه‌اندازی دیتا سنتر استان به منظور تحقق سازوکارهای دولت الکترونیک

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت پیمانکار برای حل مشکلات اینترنت در روستاها انتخاب شده است، گفت: خواستار کمک و همراهی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راه‌اندازی دیتا سنتر استان در راستای تمرکز اطلاعات استانی و سازوکارهای دولت الکترونیک هستیم.

شرکت پیمانکار برای حل مشکل اینترنت در روستاها انتخاب شده است/ لزوم راه‌اندازی دیتا سنتر استان به منظور تحقق سازوکارهای دولت الکترونیک
داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ، سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را دومین سفر وی به قزوین عنوان کرد و گفت: در اولین سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبات بسیار خوبی تصویب، عملیاتی و اجرایی شد و این دومین سفر وزیر است.
وی با بیان اینکه اکثر وعده‌های پیشین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سفر گذشته تاکنون محقق شده است، افزود: وزیر ارتباطات و معاونین وی همواره در سفرهای استانی پیگیر مطالبات و خواسته‌های مردم بوده‌اند.
این نماینده بیان کرد: وزارت ارتباطات چه در سطح ملی و فراملی و چه در سطح استانی از منظر نمایندگان مجلس به عنوان وزارتخانه موفق، پرتلاش و دلسوز شناخته شده است.
محمدی در ادامه سخنانش به درخواست‌های مردم اشاره و تصریح کرد: تسریع در ارتقا پهنای باند اینترنت یکی از درخواست‌هایی است که امیدواریم اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
وی با اشاره به مشکلات اینترنت در روستاهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر برخی روستاهای استان که شبکه WLL دارند فاقد اینترنت هستند که شرکت پیمانکار مشخص شده و امیدواریم که عملیات اجرایی آن نیز تسریع شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از حل مشکلات اینترنت در روستاها، تصریح کرد: انتظار داریم با تدابیر مناسب دولت تدبیر و امید تا پایان سال جاری همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان قزوین از این امکان و مزیت بهره مند شوند.
محمدی خواستار کمک در راه اندازی دیتا سنتر استان در راستای تمرکز اطلاعات استانی شد و گفت: تحقق سازوکارهای دولت الکترونیک یکی از شعارهای این دولت بود که علاوه بر تسهیل و تسریع در روند خدمت رسانی باعث شفاف سازی، جلوگیری از انحرافات و ناهنجاری‌ها و هم چنین خدمت رسانی روشن به مردم شده که در صورت تحقق می‌تواند به برگ زرینی برای کارنامه دولت تبدیل شود..
وی با تاکید بر نوسازی سیستم‌ شبکه‌های ارتباطی بیان کرد: با توجه به اهمیت حراست از فضای سایبری و پایش تهدیداتی موجود در این فضا هرچه سریعتر نیازمند انجام اقدامات مورد نیاز در این راستا هستیم.
این نماینده با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم در دانشگاه‌ها برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مربوطه وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به اعلام آمادگی انتقال مرکز مخابرات آزادی از مسئولان مربوطه تقاضا داریم به منظور اجرایی شدن تملکات دولت خانه صفوی هماهنگی های لازم تسریع شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش خواستار سفر رئیس جمهور تا پیش از اتمام فصل تابستان به استان قزوین شد.
انتهای پیام/9003




منبع: علم و فناوری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان