۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جزئیات بگو مگوی تند جنجالی میان مجیدی و خداداد در رختکن
کد خبر: ۷۳۴۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

درگیری دو ستاره سابق فوتبال ایران

جزئیات بگو مگوی تند جنجالی میان مجیدی و خداداد در رختکن

اعتراض خداداد عزیزی که از فرهاد خواسته بود به جای تکروی و توپ لو دادن در خدمت تیم باشد و بیشتر بدود، منجر به خروج مجیدی از ورزشگاه آزادی شد.

 جزئیات بگو مگوی تند جنجالی میان مجیدی و خداداد در رختکن
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، وقتی نیمه دوم بازی ستاره های ایران و جهان شروع شد و فرهاد مجیدی نه در ترکیب بود و نه روی نیمکت، برای خیلی ها سوال پیش آمد که مجیدی کجاست؟

هنوز بازی تمام نشده بود که خبر رسید مجیدی بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرده است. از آنجایی که فرهاد سابقه قهر دارد، خیلی ها گفتند لابد فرهاد قهر کرده اما علی پروین در پایان بازی شایعه قهر مجیدی را تکذیب کرد و گفت: «این شایعه کذب است و مجیدی چون تازه به ایران رسیده بود و احساس خستگی می کرد، زودتر از سایر بچه ها رفت تا استراحت کند.»

با وجود تلاش پروین برای عادی جلوه دادن ماجرا، خیلی زود خبر قهر مجیدی در فضای رسانه ای پیچید و مشخص شد در رختکن جروبحثی شده که فرهاد در واکنش به این بحث و جدل، از جمع ستاره ها جدا شده است.

ماجرا از این قرار است که پس از پایان نیمه نخست دیدار ستارگان ایران و جهان و در هنگامی که بازیکنان در حال استراحت بودند، خداداد عزیزی به انتقاد از عملکرد مجیدی در نیمه نخست پرداخت.

عزیزی به وی گفت: «سر تمرین که نیامدی، حالا هم برای خودت بازی می کنی. تو جوان تری و باید بدوی تا خستگی و تحرک کم بزرگترها به چشم نیاید اما تو خودت از همه کمتر می دوی و بار خودت را هم روی دوش دیگران می اندازی! چرا فرصت هایی که به دست می آورد را تبدیل به گل نمی کند؟»

این موضوع با پاسخ مجیدی روبرو شد و در نهایت میان طرفین بگو مگوی تندی به وجود آمد.

کار به جایی کشیده شد که خداداد، پای محبوبیت علی کریمی را هم وسط کشید: «اگر به این می نازی که تماشاگر تو را تشویق می کند، کریمی بیشتر از تو تشویق شد اما کجا از این ادا بازی ها در می آورد؟ مثلا گنده ما تویی که پاس نمی دهی و قدم می زنی؟ خسته ای، بازی نکن!»

این در حالی است که بلافاصله پس از این اتفاق، مجیدی دوش گرفت و رختکن را به حال قهر ترک کرد.

برخی بازیکنان تیم که از رفتار مجیدی و تکروی هایش در زمین و کلاس گذاشتن هایش بیرون میدان شاکی بودند، از خداداد بابت تذکر دادن به فرهاد تشکر کردند اما علی پروین قبل از شروع نیمه دوم بازی، ستاره ها را جمع کرد و به آنها گفت: «به هیچ وجه این جروبحثی که بین خداداد و فرهاد شد، رسانه ای نشود. برای همه ما بد است که بگویند در رختکن فلان اتفاق افتاده و این بازیکنان یک ساعت نتوانستند همدیگر را تحمل کنند. هر چه بود فراموش کنید و کسی چیزی به رسانه ها نگوید.»

تدابیر امنیتی شدید پروین و درخواست دوستانه اش تا حدودی جواب داد و تا حوالی ساعت 22:00 هیچ کس دلیل جدایی ناگهانی فرهاد از جمع ستاره ها را نمی دانست.

گفتنی است، مجیدی ساعتی بعد از بازی بدون این که اشاره ای به اتفاقات رختکن کند، از مجید نامجومطلق بابت پوشیدن شماره هفت عذرخواهی کرد و او را اسطوره نسل خودش نامید.


انتهای پیام/7008

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان