۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین صدور احکام ستاد انتخابات شهرستان قزوین
کد خبر: ۷۲۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

از سوی فرماندار قزوین صورت گرفت؛

صدور احکام ستاد انتخابات شهرستان قزوین

احکام اعضا و مسولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان قزوین صادر شد.

صدور احکام ستاد انتخابات شهرستان قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سید علی موسوی، فرماندار قزوین با صدور احکامی جداگانه مسولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد.
براساس احکام رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین؛ کیومرث ایمن به عنوان دبیر ستاد، ابوالفضل مرادی مسول کمیته پشتیبانی و تجهیز شعب، اکبر رحمتی مسول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، مجتبی رجبی مسول کمیته آموزش، اکبر قلی پور مسول کمیته حراست و استعلامات، مجتبی اللهیاری مسول کمیته امنیتی و انتظامی، مژگان نیکو صفت مسول کمیته فناوری، زهره کاکاوند مسول کمیته حقوقی، قوانین و مقررات، قدسیه آقاعلیخانی مسول ثبت نام از داوطلبان، طیبه مرادی رابط وزارت کشور و امور اجرایی و مهرزاد ذکری رییس ثبت احوال شهرستان قزوین به عنوان عضو ستاد انتخابات این شهرستان منصوب شدند.
در احکام صادر شده از سوی فرماندار قزوین با اشاره به لزوم بهره گیری از رهمنودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید بر استفاده از نیروهای متعهد و متخصص به منظور برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات تاکید شده است.
سید علی موسوی، فرماندار قزوین در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان گفت: برگزاری انتخاباتی آرام، بی طرفانه و با مشارکت حداکثری مردم موجب سربلندی مجریان و ناظران انتخابات خواهد شد.
فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به اینکه چهره‌های سیاسی قزوین همواره در طول سال‌های گذشته از بازیگران سیاسی موثر در سطح ملی بوده اند اظهار داشت: نقش فعالان سیاسی استان در کشور حساسیت انتخابات را در استان قزوین دو چندان کرده است که مجریان و ناظران باید با دقت و امانتداری مضاعف در جهت صیانت از آرا مردم و برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات تلاش کنند.
وی از برگزاری انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی یاد و اضافه کرد: ممکن است همه افراد له یا علیه یکی از کاندیداها تمایل شخصی داشته باشند اما اگر در برگزاری انتخابات به آنان نقشی داده شده است باید با پرهیز از ورود به رقابت‌های سیاسی در جهت حراست از رای مردم به عنوان امانتی الهی که به آنان سپرده شده است بکوشند.
یادآور می‌شود دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/9003

منبع: سیاسی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان