۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بررسی مسایل و مشکلات محله سلامگاه قزوین با حضور مسولان
کد خبر: ۷۰۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بازگشایی خیابان سلامگاه

بررسی مسایل و مشکلات محله سلامگاه قزوین با حضور مسولان

در مراسمی با حضور مسولان استان و شهرستان قزوین مسایل و مشکلات محله سلامگاه قزوین بررسی شد.

بررسی مسایل و مشکلات محله سلامگاه قزوین با حضور مسولان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، در این دیدار مردمی که در مقبره شهید ثالث برگزار شد ، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سید علی موسوی فرماندار قزوین و جمعی از مدیران ضمن حضور در مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا علیه السلام مسایل و مشکلات مردم را بررسی کردند.
در این جلسه که اقشار مختلف مردم حضور داشتند ساکنان محله سلامگاه در سخنانی ، استقرار جمعه بازار در این محله و مشکلات ترافیکی ناشی از آن ، کمبود امکانات بهداشتی و خدماتی را از جمله مشکلات مردم این محله اعلام کردند و خواستار تسریع در اجرای طرح ساماندهی حرم امامزاده حسین علیه السلام شدند.
فرماندار قزوین در این جلسه با اشاره به اجرای طرح احداث تقاطع غیر همسطح در کمربندی جنوبی شهر قزوین گفت : این موضوع موجب افزایش ترافیک در محلات جنوبی شهر قزوین به ویژه در خیابان سلامگاه شده است که به زودی با مکان یابی زمینه انتقال جمعه بازار از محله سلامگاه به یکی دیگر از نقاط شهر فراهم خواهد
شد.
موسوی افزود : تصویب بازگشایی خیابان سلامگاه در جلسه شورای ترافیک استان یکی دیگر از برنامه های صورت گرفته به منظور روان سازی ترافیک در جنوب شهر قزوین و این محله بوده است که با توجه به درخواست های مردمی انجام شد.
فرماندار قزوین همچنین از طرح ساماندهی امامزاده حسین علیه السلام به عنوان یکی از پروژه های ملی در دست اجرا در استان یاد و اضافه کرد : با توجه به متبرک شدن محله سلامگاه به حرم مطهر امامزاده حسین علیه السلام و تردد زائران در این محله توجه مسولان برای رسیدگی و رفع مشکلات آن ضروری است.
یادآور می شود : در ابتدای این جلسه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در وصف هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مولودی خوانی و سخنرانان بر لزوم پیروی از سیره و روش آن امام همام تاکید کردند.



انتهای پیام/7008

منبع: فرمانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان