۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین " مهدی جان حماسه سیاسی هم محقق شد، ظهور کن!"
کد خبر: ۷۰۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تلنگر؛

" مهدی جان حماسه سیاسی هم محقق شد، ظهور کن!"

چقدر نمک نشناس شده ایم که با دعای صاحب امرمان روزی می خوریم، اما به دنبال رئیس جمهور و حامیانی هستیم که بیایند تا نان ها از سر سفره طمع کاری مان کم نشود و تا ایمان مان برود، اما شکم مان بماند!

" مهدی جان حماسه سیاسی هم محقق شد، ظهور کن!"
صبح قزوین: فقط 313 نفر! فقط و فقط 313 نفر از کل جمعیت مسلمان جهان زیاد است؟ نه 72 درصد از مسلمانان ایران.
چقدر غریب است امامی که وجود و حضور او را به اندازه حل مشکلات اقتصادی مان بها نمی دهیم.
چقدر مظلوم است امام معصومی که قرار نمی گذاریم 18 میلیون به او رأی بدهیم و از نهان پرده غیبت آشکارش کنیم! چقدر بی انصاف هستیم؛ که تلاش نکردیم همان طور که برای رئیس جمهور شدن کاندیدای مورد علاقه ما، از جان و وقت و مال مان سرمایه می گذاریم، برایش خرج کنیم! چقدر نمک نشناس شده ایم که با دعای صاحب امرمان روزی می خوریم، اما به دنبال رئیس جمهور و حامیانی هستیم که بیایند تا نان ها از سر سفره طمع کاری مان کم نشود و تا ایمان مان برود، اما شکم مان بماند! چقدر بی غیرت شده ایم که اجازه دادیم و همراه شدیم تا با رواج گناه و بی حجابی، قلب امام زمان مان را جریحه دار کنیم؛ اما به جشن شادی خلق حماسه ای که آفریدیم، بپردازیم.
چقدر فرزندان ناخلفی شده ایم که از راه پدران مان درس نگرفتیم، آن هایی که حماسه آفرین شدند و با شهادت جان شیرین شان اسلام را برای ما بیمه کنند، اما ما حماسه آفرین می شویم برای کسب صندلی قدرت و ریاست! می گویند همان قدر که در غیبت موثریم، در زمینه سازی ظهور موثرتریم.
اما مردم دهه چهارم انقلاب و قرن 21 را چه شده که برای دنیای فانی جان می دهند و برای آخرت جاوید، آه هم نمی دهند! آقا ببخش که مسلمانان میانمار، بحرین، سوریه، عربستان را سوزاندند و شما طاقت تان طاق شد و ما با بی توجهی سر بر بالین خوشی دنیا گذاشتیم! می گویند هر کس فریاد دادرسی مسلمانی را بشنود و به فریادش نرسد، مسلمان نیست، اما ما شیعیان پر ادعای شما، به بهانه ی این که دل های مان طاقت غم و غصه را ندارد، خانه نشین زندگی خود مان شدیم و یادمان رفت در این واویلای آخرالزمانی باید دستگیر امام زمان مان باشیم.
روز جشن و میلاد شما رسیده و ما باز بی توجه به هر آن چه خواست شما است، درگیر بگیر و ببند ظاهر سازی ها و چراغانی ها شدیم، بدون آن که چراغ دل مان را روشن کنیم! در مساجد ها و زیارت گاه ها جمع می شویم برای احیای شب نیمه شعبان، اما ای کاش با دستانی در دست هم و جهادگونه یک یا مهدی(عج) می گفتیم و حماسه مهدی یاوران را سر می دادیم! حال بماند که برای هر مسئله ای برای خود جهاد و همت مضاعف و تولید ایرانی را تعریف می کنیم، جز برای زمینه سازی ظهور! در این بحبوحه ی درخواست های مردمی و مسئولین از رئیس جمهور منتخب که فقط قرار است بحث اقتصادی و دنیوی ما پیگیری شود کاش فریادی از گلوی ما مردمان آخرالزمانی به گوش می رسید که تکلیف رئیس جمهور منتخب را در باب زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) مشخص می کرد! اما افسوس و صد افسوس، که برای همه مباحث بلندگو می شویم جزء سینه سپر کردن رفع موانع ظهور.
یا صاحب الزمان(عج)، ایام میلاد شما است و باید از امید و شادمانی بگوئیم، اما خواستیم تلنگری بر خود زده باشیم که معنای شادمانی را درست درک نکرده ایم.
مهدی جان، امید حضور شما است که ما را تا به حال با این همه قصور در بندگی؛ زنده نگه داشته است.
پس به امید ظهور.
"اللهم عجل لولیک الفرج" انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان