۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اظهارات رئیس‌جمهور درباره شورای نگهبان جای تامل و تاسف دارد/ خاموشی دولت در مقابل تبعیض و پارتی‌بازی
کد خبر: ۶۸۹۱۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اظهارات رئیس‌جمهور درباره شورای نگهبان جای تامل و تاسف دارد/ خاموشی دولت در مقابل تبعیض و پارتی‌بازی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اظهارات آقای روحانی در خصوص شورای نگهبان تعجب‌برانگیز است.

اظهارات رئیس‌جمهور درباره شورای نگهبان جای تامل و تاسف دارد/ خاموشی دولت در مقابل تبعیض و پارتی‌بازی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، حجت‌الاسلام  سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: هفته دولت نمادی است از وحدت دولت و ملت و چه نیکوست که دولتمردان برای ادامه دادن راه شهیدان والامقام هم‌قسم شوند.

وی در خصوص اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در مورد شورای نگهبان افزود: انتظار نداشتیم که در آستانه هفته دولت رئیس جمهور مطالب عجیبی را در خصوص جایگاه شورای نگهبان مطرح کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی اگر این بیانات را یک فرد عادی مطرح می‌کرد جای تعجب نداشت اما این اظهارات از جانب شما که حقوقدان هستید و آگاهی نسبت به قانون اساسی دارید جای تامل و تاسف دارد.

موسوی لارگانی در ادامه مطلب فوق شورای نگهبان را خواستار جمهوریت و اسلامیت نظام خواند و تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم به جای پرداختن به مسائلی که سبب سواستفاده بیگانگان می‌شود. برای پایان دادن به مشکلات اقتصادی مردم همت و تلاش کنند.

وی ادامه داد: آقای روحانی مردم از شما انتظار دارند رکود چند ساله کشور را رفع کنید. فقر و بیکاری را ریشه‌کن کنید. همچنین چرخ صنعت کشور را بچرخانید. دو سال از وعده‌های اقتصادی شما گذشت اما در عمل مردم شاهد گشایشی نبودند و روز به روز هزینه سفره‌هایشان سنگین‌تر می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به افزایش تورم در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: طبق آمار دولتمردان خود شما تورم کاسته شده است اما به قول خودتان کاهش تورم را باید مردم کوچه و بازار با تمام وجود حس کنند. مردم به دلیل نداری از خرید یک کیلو ماست هم ناتوان هستند. وقتی گوشت به دلیل گرانی از سفره مردم حذف شده و قیمت میوه و سبزیجات با سرعت نور در حال افزایش است شاید ادعای کاهش تورم برای مردم خنده‌دار باشد.

موسوی لارگانی در ادامه متذکر شد: مردم به عنوان ولی‌نعمتان ما مسئولان حق دارند از وضعیت موجود ناراضی باشند چرا باید هر روز من و شمای مسئول بی‌دلیل بر مشکلات مردم بیفزاییم. آیا آب آشامیدنی و آسفالت معابر همچنین حق داشتن شغل و مسکن انتظار بدی است. در واقع در این خصوص کوتاهی شده است.

وی مشکلات موجود در جامعه به ویژه جوانان را مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد: روز به روز آمار افسردگی در جوانان بالا می‌رود. جوانانی که می‌بینند تبعیض و پارتی‌بازی در کشور وجود دارد و در این میان صدای دولت و مجلس هم در نمی‌آید.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه مشکلات حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد و از مسئولان مربوطه خواستار پیگیری و رسیدگی به آنها شد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان