۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شناور ۸۰ نات را تا پایان برنامه پنجم توسعه عملیاتی می‌کنیم/ برگزاری دو رزمایش بزرگ اختصاصی سپاه
کد خبر: ۶۸۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سردار فدوی در جمع خبرنگاران:

شناور ۸۰ نات را تا پایان برنامه پنجم توسعه عملیاتی می‌کنیم/ برگزاری دو رزمایش بزرگ اختصاصی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری دو رزمایش بزرگ سپاه پاسداران گفت: ما تا پایان برنامه پنج ساله پنجم نیز شناور ۸۰ نات را عملیاتی می‌کنیم.

 شناور ۸۰ نات را تا پایان برنامه پنجم توسعه عملیاتی می‌کنیم/ برگزاری دو رزمایش بزرگ اختصاصی سپاه
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دوره خط امام مسئولین بسیج دانشجویی که در دانشگاه امام حسین برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما تا پایان سال دو رزمایش اختصاصی سپاه را داریم، البته امکان دارد رزمایشی نیز با ارتش تنظیم شود.

وی پیرامون مانور آمریکا برای مقابله با قایق‌های تندروی سپاه گفت: این روال از ابتدا بوده است. آمریکایی‌ها در دریا سه تهدید برای خود قائل هستند. اول قایق‌های تندروی سپاه، دوم مین و سوم موشک‌های سپاه است و طبیعی است همه توانمندی‌ها، آموزش‌ها و رزمایش‌هایشان را براساس این تهدیدات تنظیم کنند.

سردار فدوی تصریح کرد: البته آمریکایی‌ها راه به جایی نمی‌برند چون همینطور که آنان کار می‌کنند ما نیز فعالیت‌ها و اقدامات خود را خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پیرامون تست شناورهای 110 نات گفت: ما تا پایان برنامه 5 ساله پنجم شناور 80 نات را عملیاتی می‌کنیم و شناور 110 نات موضوع دیگری است. البته ما شناورهای 110 ناتی را نیز در اختیار داریم.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان