۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بزن بزن در اردوی والیبال؛ هیچ‌کس "کواچ" را قبول ندارد
کد خبر: ۶۸۶۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شایعه روز:

بزن بزن در اردوی والیبال؛ هیچ‌کس "کواچ" را قبول ندارد

گفته می‌شود مهدی مهدوی بازیکن با تجربه تیم ملی والیبال در جریان دیدار تیم ایران مقابل ژاپن در جام واگنر که با شکست ایران همراه بود با سرمربی تیم ملی درگیری فیزیکی داشته است.

بزن بزن در اردوی والیبال؛ هیچ‌کس "کواچ" را قبول ندارد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، روزنامه شهروند در گزارشی نوشت:
به نظر می‌رسد تیم‌ملی والیبال ایران که باید تا ١٥ روز دیگر در مسابقات سرنوشت‌ساز جام‌جهانی شرکت کند،‌ شرایط مساعدی ندارد و از آمادگی کامل به دور است. جام واگنر که در این مدت به‌عنوان یکی از اهداف کادرفنی تیم‌ملی برای سنجش توانایی بازیکنان پیش از حضور در جام‌جهانی به شمار می‌آمد،‌ با ٣ شکست برای ایران همراه بود که باخت سنگین مقابل ژاپن زنگ خطر را به صورت جدی برای والیبال ایران به صدا درآورد. حالا باید دید فدراسیون والیبال در ١٥ روز آینده چه تدبیری با بازگشت تیم کواچ به شرایط آرمانی در نظر می‌گیرد.
فقط یک ست،‌ حاصل سه بازی
هم کادرفنی و هم مسئولان فدراسیون از جام واگنر که با حضور تیم‌های ایران،‌ ژاپن،‌ لهستان و فرانسه برگزار شد، به‌عنوان آزمونی جدی برای بلندقامتان والیبال ایران قبل از جام‌جهانی نام می‌بردند. با این‌که کواچ و تیمش با امید زیادی پای به این رقابت‌ها در لهستان گذاشتند اما بعد از شکست ٣ بر صفر مقابل فرانسه و باخت ٣ بر یک مقابل لهستان مقابل ژاپنی
٣ بر صفر شکست خوردند. در سال‌های اخیر همواره به یاد داشتیم مقابل تیم اصلی ایران حتی قادر به گرفتن یک ست هم نبودند. بدین ترتیب شاگردان کواچ در میان ٤ تیم چهارم شدند و دست خالی لهستان را به سوی روسیه برای برگزاری ٢ دیدار تدارکاتی مقابل این تیم ترک کردند.
ناامیدی محض در تیم ملی
اظهارات سرمربی و کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران بعد از شکست سنگین مقابل ژاپن نشان می‌دهد که فضای امیدوارانه‌ای در تیم‌ملی در فاصله ١٥ روز مانده تا شروع جام‌جهانی وجود ندارد. کواچ در بخشی از صحبت‌هایش می‌گوید: «از این بدتر نمی‌شد که با چنین نتیجه‌ا‌ی و بدون انرژی قدم در راه جام‌جهانی بگذاریم. متاسف هستم باخت بدی را رقم زدیم اما الان نمی‌دانم دلیل این ناکامی چیست.» همچنین سعید معروف نمی‌تواند ناراحتی خود را پنهان کند: «عملکرد کلی ما در این بازی‌ها خیلی بد بود و باید از مردم لهستان عذرخواهی کنیم که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لذت بازی خوب را از آنان گرفتیم.»
کسی کواچ را قبول ندارد!
به نظر می‌رسد تیم‌ملی والیبال بعد از نمایش نه چندان موفق در لیگ جهانی ٢٠١٥ خیلی زود دچار حاشیه شده و این موضوع شاید به قیمت از دست رفتن شانس حضور در المپیک باشد. یک منبع آگاه از اتفاقات تیم‌ملی فوتبال که نمی‌خواست نامش فاش شود،‌ اختلافات درونی تیم‌ملی را دلیل این ناکامی‌ها می‌داند و می‌گوید: «٥،‌ ٦ بازیکن بزرگ تیم‌ملی بارها در محافل خصوصی اعلام کرده‌اند که اصلا کواچ را قبول ندارند و از نظر آنها این مربی توانایی هدایت یک تیم بزرگ را ندارد.»
درگیری مهدوی با سرمربی
فردی که بالاتر از او نوشتیم از یک حاشیه عجیب در بازی با ژاپن پرده برمی‌دارد: «مهدی مهدوی وقتی برای دیدار با ژاپن وارد زمین شد و مورد انتقادات کواچ قرار گرفت،‌ با او درگیری فیزیکی پیدا کرد که اگر وساطت سعید معروف نبود،‌ شاید اتفاقات بدی رخ می‌داد. البته نمی‌توان تمام تقصیرها را هم گردن کواچ انداخت چون برخی از بازیکنان تیم‌ملی به او تحمیل می‌شوند. مثلا درباره حضور زرینی در لیگ جهانی اصلا کواچ به این بازیکن اعتقادی نداشت و دیدید که شاید بعد از یک جهانگردی فقط ٢ امتیاز برای ایران در زمین بود اما به او گفته بودند باید زرینی همراه با تیم باشد تا مُهر ویزای آمریکا در گذرنامه‌اش بخورد!»


انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان