۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نخستین هم اندیشی دبیران کل احزاب با فرمانداری برگزار شد
کد خبر: ۶۷۶۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نخستین هم اندیشی دبیران کل احزاب با فرمانداری برگزار شد

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از برگزاری نخستین هم اندیشی دبیران کل احزاب با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد تشکیل میز احزاب در انتخابات آینده داده شد.

نخستین هم اندیشی دبیران کل احزاب با فرمانداری برگزار شد

حجةالاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، اظهار داشت: نخستین هم اندیشی دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی با موضوع "احزاب، انتخابات و مشارکت حداکثری" روز گذشته به دعوت علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه دبیران کل احزاب دغدغه های خود درباره برگزاری کنگره های خود را به معاون سیاسی فرماندار منتقل کردند و پیشنهاد تشکیل میز احزاب در انتخابات آینده داده شد و آقای ناصر بخت از تشکیل میز احزاب استقبال کرد و در این زمینه قول همکاری داد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: احزاب پیشنهاد دادند که کارگروهی برای طرح اهداف و برنامه های احزاب تشکیل شود و آقای ناصربخت گفت که این موضوع را پیگیری می کنند.

فومنی یادآور شد: معاون سیاسی انتظامی فرماندار قول داد در جلسات بعدی دبیران کل احزاب مسئولان انتظامی و دستگاه های مرتبط نیز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان