۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نخستین و بزرگترین سیرک عجایب رباتیک ایران در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۶۷۳۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در آستانه گرامیداشت هفته قزوین،

نخستین و بزرگترین سیرک عجایب رباتیک ایران در قزوین افتتاح شد

نخستین و بزرگترین سیرک عجایب رباتیک ایران با حضور مسئولان در قزوین افتتاح شد.

 نخستین و بزرگترین سیرک عجایب رباتیک ایران در قزوین افتتاح شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، آقایانس، مدیر و سرمایه‌گذار پروژه سیرک عجایب رباتیک حیوانات در این مراسم گفت: این سیرک دارای پنج ایستگاه می‌باشد که بازدیدکنندگان با تهیه یک بلیط می توانند از ایستگاه های مختلف این سیرک بازدید کنند.
محمد آقایانس افزود: کلبه وحشت «شهری اسرار آمیز با واگن به اعماق زمین و مشاهده ارواح موذی»، تونل ماجراجویان «درگیری در اتاق گاز، سرگیجه در تونل گردان زمان، عبور از پل معلق در فضا و حرکت در چاله های فضایی و بازی های رایگان نظیر سینمای پنج بعدی، ایر هاکی، بازی های کامپیوتری از جمله ایستگاه های اولین سیرک عجایب رباتیک ایران می باشد.
آقایانس اضافه کرد: غار ماداگاسکار،« یک سفر رویای با قایق در غاری که حیوانات ماداگاسکار در آن زندگی می کنند و موزیکال با شمار حرف می زنند» و پارک ژوراسیک،« حرکت از بین دایناسورها، رطیل و مارهای ماقبل تاریخ، بیشه ها و جنگل های ترسناک و دلهره آور» از دیگر ایستگاه های سیرک عجایب رباتیک می باشد که بازدیدکنندگان لحظات پرهیجان را در مسیر عبور از این ایستگاه ها خواهند گذراند.
وی با بیان این مطلب که راه اندازی سیرک عجایب دو سال نیم طول کشید، خاطرنشان کرد: با همت شبانه روزی حدود 30 متخصص در بخش های مختلف مهندسی100 رباتیک برای سیرک رباتیک حیوانات طراحی و راه اندازی شده است که امیدواریم مورد استقبال شهروندان قزوینی قرار گیرد.
وی از همکاری خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در برپایی این مجموعه تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم این مجموعه را تا مدت سه ماه در شهر قزوین برگزار کنیم و پس از آن طرح توسعه جدیدی ارائه خواهد شد که در صورت همراهی در این مجموعه عملیاتی خواهد شد.
شايان ذکر است، سيرک عجايب رباتيک حيوانات در زمینی به مساحت چهار هزارمترمربع با دو میلیارد تومان سرمایه گذاری راه اندازی شده است، این سیرک در انتهاي بلوار شمالي، ميدان سيد حسن نصراله،جنب زمين شقايق واقع احداث شده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان