۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خودداری فرماندار قزوین از افتتاح پروژه تکمیل نشده
کد خبر: ۶۷۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در هفته دولت رخ داد؛

خودداری فرماندار قزوین از افتتاح پروژه تکمیل نشده

فرماندار قزوین از افتتاح پروژه تکمیل نشده خودداری کرد.

خودداری فرماندار قزوین از افتتاح پروژه تکمیل نشده
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سید علی موسوی، فرمانداری قزوین که به مناسبت هفته دولت و افتتاح پروژه‌های عمرانی به بخش رودبار الموت غربی سفر کرده بود از افتتاح پروژه انتقال آب کشاورزری روستای قسطین رود خودداری کرد.
فرماندار قزوین شرط افتتاح کانال انتقال آب روستای قسطین رود را تکمیل پروژه و قابل بهره برداری بودن به طور کامل درآینده اعلام کرد.
وی اظهار کرد: پیش از این بر لزوم معرفی پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی صددرصد به منظور افتتاح در مراسم گرامیداشت هفته دولت تاکید شده بود.
در این سفر که جمعی از مدیران، فرماندار شهرستان قزوین را همراهی می‌کردند چند پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.
فرماندار قزوین در روستای فلار طرح بهسازی و روکش آسفالت این روستا به طول 1100 متر و با اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار و طرح هادی و بهسازی محیط این روستا را افتتاح کرد.
برای اجرای طرح هادی و بهسازی محیط روستای فلار شامل 500 متر مربع سنگفرش و 150 متر مکعب دیوار چینی اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال هزینه شده است.
پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه ارتباطی روستاهای ویار و کارندچال از دیگر پروژه‌هایی بود که در بخش الموت غربی به بهره برداری رسید.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع به طول 10 کیلومترو 700 متر، اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
پروژه انتقال آب کشاورزی شهر رازمیان و روستای رجایی دشت و یک واحد برنجکوبی صنعتی در روستای شهرستان سفلی از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش کشاورزی منطقه الموت غربی به بهره برداری رسید.
اجرای طرح‌های خدمات شهری رازمیان، بهسازی معابر روستای شهرستان سفلی و طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده ارتباطی قزوین بهشهر رازمیان از جمله طرحهایی بود که سید علی موسوی در این سفر ضمن بازدید در جریان مراحل اجرای آن قرار گرفت.
رئیس اداره راه و شهرسازی الموت غربی در این بازدید با ارائه گزارشی از مراحل اجرای طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده قزوین- رازمیان گفت: برای اجرای این پروژه به طول 10 کیلومتر اعتباری افزون 30 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
فرماندار قزوین همچنین در این سفر ضمن بررسی مسایل و مشکلات مردم با خانواده شهدای روستای هیر دیدار و از مقام شامخ آنان تجلیل کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان