۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه در استان قزوین
کد خبر: ۶۶۵۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته دولت

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه در استان قزوین

به مناسبت هفته دولت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، بازدید از موزه تنوع زیستی زیبا شهر را به مدت یک هفته از ۲/۶/۹۴ لغایت ۸/۶/۹۴ به صورت رایگان در معرض علاقه مندان قرارداد.

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه در استان قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، به مناسبت هفته دولت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، بازدید از موزه تنوع زیستی زیبا شهر را به مدت یک هفته از 2/6/94 لغایت 8/6/94 به صورت رایگان در معرض علاقه مندان قرار داد.
صدرالدین علیپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اعلام این خبر،اظهار کرد:امیدواریم با توجه به این فرصت که ایجاد خواهد شد،دوستداران و علاقه مندان به تنوع زیست محیطی استفاده لازم و کافی را ببرند.
علیپور تصریح کرد:این موزه در سال 1387 احداث واز سه بخش ورودی،سالن اصلی و سالن آموزشی با مساحت 400 متر مربع تشکیل شده که سالن اصلی آن با وسعت 285 مترمربع دارای 19 غرفه با ترکیبی از نقاشی،دیاروما و سه بخش ویترین با 296 نمونه جانوری شامل190 نمونه پرنده ، 26 نمونه پستاندار ،14 نمونه دوزیست وخزنده و مابقی اسکلت و پوست و هد مانتآماده بازدید است.
وی، یادآور شد:سالن اصلی و ویترین ها با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاههای طبیعی همراه با نمونه های جانوری ،گیاهی ،اسکلت، هدمانت،پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدید کنندگان با مراجعه به این موزه میتوانند برداشت و تصویر تقریبا جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.


انتهای پیام/7008

منبع: محیط زیست قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان