۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شورای شهر جای نزاع سیاسی و باند بازی نیست
کد خبر: ۶۵۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر شال:

شورای شهر جای نزاع سیاسی و باند بازی نیست

رئیس شورای شهر شال گفت: شورای شهر محل نزاع سیاسی و باند بازی و طایفه بازی نیست تعهد ،تخصص ،دلسوزی و درایت و صد البته دوندگی همه ی اعضای شورا را میخواهد ، که این شرایط درهر گروهی میتواند مشهود باشد.

شورای شهر جای نزاع سیاسی و باند بازی نیست
به گزارش صبح قزوین، سيد روح الله موسوي شالي نماينده شوراي شهر شهرستان بوئين زهرا در گفتگو با خبرنگار صبح قزوين در جواب خبرنگار ما مبني بر تجربه ايشان و لزوم تربيت نيروهاي متعهد براي سكانداري در شوراي شهر شال گفت: سوال دقیق و صحیحی است که به عنوان یکی از نقد های جدی به خودم وارد می دانم هرچند جوابهایی هم برايش دارم ،متاسفانه کوتاهی بزرگی شد.
موسوي شالي در جواب منتقدين به شوراي شهر تشريح كرد:نقد حق طبیعی هر شهروند و پاسخگویی وظیفه ی حتمی هر مسئولی است ، خودم بیشترین منتقد اين دوره هستم.
اگر نقاط ضعف و ایرادات عملکرد اين دوره را بازگو كنم چندین صفحه خواهد شد.
اما بنده خیلی تلاش و پیگیری داشته ام.
وي ادامه داد: کاملاً طبیعی است که کاندیدای شورای شهر می بایست جزو نخبه ترین و نقاد ترین افراد جامعه باشند که از طریق ارزیابی عملکرد شورای کنونی بتوانند بزرگترین نقص ها را و بهترین راهکار ها راپيداكنند.
از نقد منتقدانم استقبال مي كنم و از دقت نظرشان خوشحالم .
رئيس شوراي شهر شال همچنين اذعان داشت: آنچه که صحیح نیست تخریب و انتقاد غیر منصفانه ، یا بی اطلاعی از قوانین و تنگناهای اداری است ،که هم اخلاقی نیست وهم موجب کدورت وهم در نهایت باعث بدبینی افکار عمومی نسبت به این منتقد در آینده خواهد شد.
نماينده ي شوراهاي شهرستان بوئين زهرا در خصوص طيف هاي گسترده در چهارمين دوره شوراهاي شهر تصريح كرد: شورای شهر محل نزاع سیاسی و باند بازی و طایفه بازی نیست تعهد ،تخصص ،دلسوزی و درایت و صد البته دوندگی همه ی اعضای شورا را میخواهد ، که این شرایط درهر گروهی میتواند مشهود باشد .
تعدد سلیقه ها خوب است و موجب نشاط مردم می شود و بهانه را از بهانه جویان خارجی و داخلی خواهد گرفت .
موسوي ادامه داد: معمولاً متفکرین و نخبه ها فقط در یک طیف سیاسی خاصی نیستند در هر گروهی افراد عاقل و دلسوز و متشخص وجود دارند که در این دوره شاهد حضور این سه جریان خاص - اصول گرا - اصلاح طلب - مستقل -هستیم.
و این امر جهت افزایش مشارکت عمومی بسیار عالیست.
موسوي شالي با ابراز نارضايتي از تاييد صلاحيت كانديداهاي شوراي شهر تصريح كرد:به نظر می رسد شورای نگهبان بهترین مرجع رسیدگی به این اموراست که به علت عدم امکانات پرسنلی شورای نگهبان این ارزیابی را نپذیرفته است.
وي سپس دربه حضور بعضي اعضاي شوراي دوره قبل در اين دوره اشاره كرد و افزود: به نظر من داشتن تجربه برا ي هر کاری یک حسن به حساب می آيد فقط باید قصد قربت و عقل و توانمندی چاشنی آن باشد که به نظر حقیر در برخی از همکارای فعلی ام برخی از این شرایط بسیارمشهوداست.
موسوي شالي كه در اين دوره كانديد شوراي شهر نيست در مصاحبه فروردين ماه دغدغه ي اصلي حضور خود در شورا را استقرار فرمانداري در شال مي دانست در جواب خبرنگار ما راجع به تحقق نيافتن اين دغدغه اش گفت: به استقرار فرمانداري در شال اميدوارم.
موسوي شالي با توجه به سخنان امام جمعه شال مبني بر معيارهاي شوراي شهر اذعان داشت: نیت خالص ، توانمندی ، تجربه و با تدبیر بودن در کنار استفاده حد اکثری از عقل خدادادی جزو بهترین شرایط است.
انتهای پیام/9002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان