۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان در قزوین
کد خبر: ۶۴۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سوم تا ۶ شهریور ماه؛

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان در قزوین

چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی درب، پنجره و آسانسور و صنایع مربوطه از تاریخ سوم تا ششم شهریور ماه در قزوین برگزار می‌شود.

 برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی درب، پنجره و آسانسور و صنایع مربوطه در قزوین برگزار می‌شود.
این نمایشگاه به منظور معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی و ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقه مندان با تکنولوژی های روز این صنایع برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه ۴۰ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز حضور دارند.
چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در قالب 47 غرفه‌‌ و در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع برگزار می‌شود که 11 غرفه به تولیدات استان اختصاص دارد.
شرکت‌های صنعتی همچون بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، آذر دما گستر و دکتر وین در این نمایشگاه محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری‌های خود را از تاریخ سوم تا ششم شهریور ماه به بازدیدکنندگان و متخصصان عرضه می کنند.
علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما مراجعه نمایند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان