۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نظارت بر شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس) به صورت روزانه انجام می شود
کد خبر: ۶۴۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول امور شرکت ها حمل و نقل درون شهری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نظارت بر شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس) به صورت روزانه انجام می شود

مسئول امور شرکت ها حمل و نقل درون شهری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران، نظارت بر شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس) به صورت مستمر و روزانه انجام می شود.

 نظارت بر شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس) به صورت روزانه انجام می شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، جواد خالقی افزود: یکی از وظایفی که برعهده واحد امور شرکت های حمل و نقل سازمان قرار گرفته، نظارت مستمر و روزانه بر فعالیت آژانس ها است.
وی با اشاره به شاخص هایی که در نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل درون شهری مدنظر قرار می گیرد، عنوان کرد: مکان این شرکت ها، وضعیت عملکرد مدیران و رانندگان آژانس از جمله مواردی است که در نظارت های روزانه شرکت های حمل و نقل درون شهری مد نظر قرار می گیرد.
مسئول امور شرکت ها حمل و نقل درون شهری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نظارت بر وضعیت خودروهایی که در این شرکت ها فعالیت می کنند از نظر داشتن آرم آژانس، نظافت خودرو و مجوز فعالیت از دیگر مواردی است که در نظارت ها لحاظ می شود.
خالقی یادآور شد: نظارت های مستمر بر فعالیت شرکت های حمل و نقل درون شهری موجب می شود با رفع نواقصی که در سرویس دهی این شرکت ها وجود دارد، بتوانیم خدمات مطلوب تری را به مسافران ارائه داده و رضایت آنان را جلب کنیم.



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان