۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افتتاح شد
کد خبر: ۶۳۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

افتتاح؛

اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افتتاح شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متصدی برگزاری برنامه های مذهبی و ملی است و این شورا هماهنگی تبلیغات را برعهده دارد.

اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افتتاح شد
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام و المسلمین قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تلاش هایی برای ساخت ساختمان شورای تبلیغات شده است به طوری که درگذشته زمینی داشتیم که به هر دری می زدیم نمی شد و آن زمین را با شهرداری معاوضه کردیم و دیدیم که آن زمین 16 صاحب دارد و با نشستی که با آقای میربها داشتیم ایشان زمین را از ما گرفتن و این زمین فعلی را به ما دادند.
وی اظهار کرد: این ساختمان هم اکنون در مکانی افتتاح شده که در منطقه ای است که نیروهای جبهه ای و پاسدار نظام حضور دارند.
وی بیان کرد: با همکاری بسیج سازندگی بود که توانستیم این ساختمان را در 3 طبقه و بیش از 1000 متر زیر بنا بسازیم.
اگر همکاری برادران بسیجی نبود نمی توانستیم ساخت آن را طی یک سال به اتمام برسانیم.
حجت الاسلام و المسلمین قابل تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متصدی برگزاری برنامه های مذهبی و ملی است و این شورا هماهنگی تبلیغات را برعهده دارد و مجموعه ارگان های فرهنگی جزء زیر مجموعه شوراهستند و شورای هماهنگی به عنوان نهادهای عضو در جلسات حضور پیدا می کنند و مسائل در جلسه ها بحث و سپس تقسیم کار می شود.
وی ابراز کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: تا کفر جهانی هست ما هستیم.
همه ما باید تلاش کنیم تا به پیشرفت های بیشتری برسیم و ارزش های اسلام هیچ گاه پایان نمی یابد و مردم باید با این ارزش ها آشنا شوند.
این مسئول بیان کرد: 34 سال است که مردم پای این انقلاب ایستاده اند وبستری که اسلام و خون شهدا پهن کرده بسیار وسیع است و انقلاب اسلامی توانسته پیام خود را به مردم دنیا برساند و در انتخابات همچون گذشته مردم ایران حضور آگاهانه خواهند داشت.
عجم استاندار قزوین اظهار کرد: ضرورت واهمیت تبلیغات در استان خیلی زیاد است و هیچ تبلیغاتی نبوده که تاثیرگذار نباشد و در استان قزوین این هماهنگی وجود دارد که این سازمان گسترش پیدا کرده و به دنبال توسعه آن هستیم.
آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد متعلق به مردم بوده و برای انقلاب اسلامی بسیار موثر است و حضور مردم به عنوان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی یک اصل است.
وی اشاره کرد: جهان اسلام مسئولیت بسیار سنگینی دارد و اگر ما فکر می کنیم که دیگر با آمریکا مشکل نداریم که اگر این طور باشد نیازی به حضور مردم نیست ولی در حای که چنین نیست و ملت ایران باید از اسلام عزیزمان دفاع کند.
وی در انتها تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی منتظر یک اتفاق ویژه هستیم که با حضور مردم در انتخابات از پیچ بزرگی رد می شویم که اهداف آن حماسه گرانه است.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان