۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خود را مدیون احمدی نژاد نکنید!
کد خبر: ۶۳۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تلنگر؛

خود را مدیون احمدی نژاد نکنید!

کاش ما مروت، مردانگی و خدا ترسی را به جای کسب قدرت طلبی و میز ریاست در شماها می دیدیم و به آن دلخوش بودیم که احساس خطر و احساس تکلیف برخی هایتان فقط به مقصد رسیدن به صندلی ریاست نیست.

خود را مدیون احمدی نژاد نکنید!
صبح قزوین: گوئی این رسم از قدیم الایام جاری بوده است، که آدم ها برای بالا بردن خودشان به تخریب و شخصیت و ترور کاری مسئولین قبلی بپردازند و آن را بهانه ای برای معرفی برنامه های خود قرار دهند! توجیهی که هیچ دلیل منطقی پشت آن نیست.
قصه غصه ای که از بیشتر رجل سیاسی که نامزد ریاست جمهوری این دوره شده اند، مشاهده می کنیم.
گویی این اشخاص پر ادعا در این زمینه هم باید از فیلتر شورای نگهبان نیز رد می شدند! به جز یکی- دو نفر از این محترمین در صحنه، همه تخریب و سیاه نمایی عملکرد دولت رئیس جمهور احمدی نژاد را در صدر پروسه ی کاری خود قرار داده اند، تا خود را بزرگ نشان دهند! تا جایی که صدای اعتراض رهبر بزرگوارمان را نیز در سخنرانی سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، به این بی انصافی ها بلند شد و فرمودند:" انتقاد به عملی می گویند که در کنار ذکر خوبی ها برای بهتر شدن عمل، ضعف ها را مطرح کنید و برای رفعش برنامه ارائه دهید، نه سیاه نمایی و تخریب کنید".
کجا اقدامات بزرگ و موثری که در دولت های نهم و دهم صورت گرفته، در دولت های پیشین انجام شده است؟ دلیل نمی شود به خاطر برخی عملکردهای ناصواب و میدان دادن های بی مورد جریان انحرافی از سوی رئیس جمهور تمام خدمات پرارزشش را زیر سوال ببریم! اقداماتی که رهبری معظم همیشه از آن ها به خوبی یاد کرده و فرموده است فقط نیمه پر لیوان را نبینید.
چه زیبا رهبری فرمودند: "کاری نکنید و حرفی نزنید که سال بعد از حرف هایی که مطرح کردید، سوال شد، شرمنده باشید.
" پس حواستان باشد، خودتان هم در معرض انتقاد و زیر ذره بین مردم هستید.
احمدی نژاد حق دارد درخواست وقت دفاع از عملکردش را در صدا و سیما داشته باشد.
بانک مرکزی هم اعلام کرده است بیشتر آمارهای گفته شده در مناظره اول سندیت ندارد.
مردم دلیل این همه تخریب را درک نمی کنند.
یعنی چه که می گویید این دولت، دولتی پیر و خسته و بسته است و نیاز به مدیریت جوان و کارآمد دارد؟! یعنی چه که می گویید سیاست خارجی ما در جهان ضعیف بوده و تعامل مفیدی نداشته است؟ یعنی اگر به کشورهای غربی باج می دادیم تا تحریم مان نکنند، می شد تعامل سازنده؟ این یک سال آخر دوره ریاست جمهوری دولت دهم به خاطر سوء مدیریت ها، مشکلات افزایش پیدا کرد، هفت سال گذشته را چرا منکر می شوید؟ چرا کاندیدایی که مدعی است برنامه ی اقتصادی 16 ساله دارد، دولتی را که با تمام جرأت طرح تحول اقتصادی را به اجرا گذاشته، حال منکر ضعف ها نیستیم- دولتی ناکارآمد و اقتصادی بی برنامه توصیف می کند؟ حواستان باشد برنامه های شما نیز فقط در حد یک شعار است، معلوم نیست که در اجرا و عمل با چه معایب و نواقصی روبرو شود! دنیا دار مکافات است و با هر چیزی که دیگران را سرزنش کنی، مورد امتحان قرار می گیری.
کاش کمی انصاف را هم چاشنی شعارهای تبلیغاتی خود می کردید! کاش ما مروت و مردانگی و خدا ترسی را به جای کسب قدرت طلبی و میز ریاست در شماها می دیدیم و به آن دلخوش بودیم که احساس خطر و احساس تکلیف برخی هایتان فقط به مقصد رسیدن به صندلی ریاست نیست، اما وقتی در عمل دیدیم رئیس جمهور فعلی را که مورد احترام همه ماست، پلی کردید برای ورود به ساختمان پاستور، امیدهایمان رنگ باخت.
ما به کاندیداهایی که با تخریب دیگران می خواهند به صحنه ی قدرت راه یابند، حتی با داشتن، برنامه های کلان، رأی نخواهیم داد.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان