۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امیری; ۴ بازیکن پرسپولیس می‌خواستند به استقلال بیایند اما افشارزاده مانع شد
کد خبر: ۶۳۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عابدینی بداند که افشارزاده به فوتبال اعتبار داد

امیری; ۴ بازیکن پرسپولیس می‌خواستند به استقلال بیایند اما افشارزاده مانع شد

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ۴ بازیکن پرسپولیس قصد داشتند به استقلال بیایند اما مدیرعامل استقلال گفت که نباید با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کرد.

امیری; ۴ بازیکن پرسپولیس می‌خواستند به استقلال بیایند اما افشارزاده مانع شد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، بهرام امیری در مورد اظهارات امیر عابدینی علیه بهرام افشارزاده و باشگاه استقلال عنوان کرد: تفکر باشگاه استقلال و افشارزاده این نیست که پرسپولیس را ضعیف ببینند. در فصل نقل‌وانتقالات، 4 بازیکن پرسپولیس تمایل داشتند به استقلال بیایند و تا آخرین لحظه این اتفاق قرار بود بیفتد ولی افشارزاده گفت که پرسپولیس ضعیف می‌شود و نباید با احساسات هواداران این تیم بازی کرد.
وی افزود: استقلال هیچ‌وقت پرسپولیسِ ضعیف را نمی‌خواهد چون اگر پرسپولیس، ضعیف باشد بعدها نوبت استقلال می‌رسد که ضعیف شود. فوتبال ما زمانی قوی خواهد بود که استقلال و پرسپولیس قدرتمند باشند.
معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: حال و روز استقلال بهتر از پرسپولیس نیست. پس از شکست مقابل ذوب‌آهن دیدید که با استقلال چطور برخورد شد. چطور امیر عابدینی آن موقع این مسائل را مطرح نکرد؟
امیری تاکید کرد: افشارزاده با رضایت خودش به وزارت ورزش و جوانان نرفت و عابدینی بداند که افشارزاده با آمدنش به فوتبال اعتبار داد. دوستان باید صبوری کنند و بدانند مشکلات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد. همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات داوری در فوتبال ما حل شود.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان