۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تحویلS۳۰۰ تا پایان ۲۰۱۵/تمام موشک های مورد نیاز را تولید می کنیم
کد خبر: ۶۲۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سردار دهقان در «نگاه یک»:

تحویلS۳۰۰ تا پایان ۲۰۱۵/تمام موشک های مورد نیاز را تولید می کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قرارداد جدیدی با روسیه بسته شده، قرارداد پیشین تکمیل خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۱۵ اکثر مجموعه سامانه اس ۳۰۰ تحویل گرفته می شود.

تحویلS۳۰۰ تا پایان ۲۰۱۵/تمام موشک های مورد نیاز را تولید می کنیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» که شب شنبه به روی آنتن رفت، ضمن تبریک روز صنعت دفاعی و هفته دولت گفت: قرارداد پیشین اس ۳۰۰ لغو شده بود و در دوره اخیر این بحث دوباره مطرح شد و دولت روسیه قول داد که موانع فعال شدن این قرارداد را بردارد.

وی افزود: قرارداد جدیدی بسته شده و قرارداد پیشین تکمیل خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۱۵ اکثر مجموعه اس ۳۰۰ تحویل گرفته می شود.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قطعنامه ۱۹۲۹ هر نوع فعالیت ما در حوزه موشک بالستیک را منع کرده بود، تصریح کرد: در قطعنامه جدید (۲۲۳۱) از جمهوری اسلامی ایران خواسته شده است که موشک های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای طراحی نکند که ما به هیچ وجه به دنبال این نیستیم.

وزیر دفاع اظهار داشت: ما تمام موشک های بالستیک، کروز و پدافندی را با متناسب با نیازهای خودمان تولید خواهیم کرد و برد موشک های ما متناسب با عنصر تهدید کننده است.

وی با اشاره به عدم محدودیت برای برگزاری رزمایش ها ادامه داد: رزمایش ها در سطوح مختلف زمانی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان بیداری اسلامی در منطقه گفت: آمریکای ها قصد موج سواری در این جریان را داشتند و در برخی از کشورها مثل مصر موفق شدند اما آنها قصد نفوذ در کشورهای محور مقاومت را داشتند و با تجهیز گروه های تکفیری سوریه را مورد هدف قرار دادند.

وزیر دفاع هدف اسراییل و آمریکا را تضعیف جبهه مقاومت دانست و افزود: هدف اصلی آنها نقطه محوری این جریان یعنی جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ما مدافع استقلال، تمامیت ارضی و حق تعیین سرنوشت توسط کشورها بوده و مدافع محور مقاومت هستیم و معتقدیم که امنیت و ثبات به نفع همه است.

دهقان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نگاه جمهوری اسلامی ایران به مقاومت بعد از توافق هسته ای تغییر خواهد کرد؟ گفت: قدرت مقاومت برای ما هدف راهبردی است و به محور مقاومت کمک خواهیم کرد.

وزیر دفاع با اشاره به پروژه ایران هراسی تصریح کرد: همه کشورهای همسایه ما باور دارند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال دخالت در کشورها نیست و نظام سلطه و رژیم صهیونیستی به دنبال امنیت اسراییل هستند و با فضای ایران هراسی به دنبال این هستند که به این هدف دست یابند.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان