۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موضوع جوانان باید گفتمان رایج در سطح کشور شود
کد خبر: ۶۲۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر ورزش و جوانان:

موضوع جوانان باید گفتمان رایج در سطح کشور شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تفکر جوان هراسی در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارد، گفت: موضوع جوانان باید گفتمان رایج در سطح کشور شود.

 موضوع جوانان باید گفتمان رایج در سطح کشور شود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمود گودرزی روز شنبه در حاشیه گردهمایی سراسری «جوان ایرانی، گفت وگوی جهانی» در گفت وگو با خبرنگاران افزود: باید موضوع جوانان، گفتمان رایج در کشور و نیز دغدغه ها و آرمان های آنها مطرح شود.
وی اشتغال را یکی از مسایل عدیده جوانان دانست و گفت: توسعه و رونق اقتصادی، از ضرورت های حل مشکل بیکاری جوانان است.
گودرزی با بیان اینکه با رفع سلاح تحریم از کشور بسیاری از معضلات نیز رفع خواهد شد، ادامه داد: مشکل اشتغال برای جوانان در یک بازه زمانی رفع خواهد شد.
وی افزود: توجه به رفع این مشکلات از داخل کشور، اهمیت وی‍ژه ای دارد.
وزیر ورزش ادامه داد: بدنبال حل مشکل اشتغال جوانان، معضلات دیگر همچون مسکن و ازدواج نیز رفع می شود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین هویت فردی جوانان را با مشارکت اجتماعی آنان در تضاد ندانست و گفت: جوانان باید درک کنند علیرغم اندیشه های متفاوت در جامعه، جایگاه دارند و جامعه برای آنان ارزش قایل است.
گودرزی با اشاره به تفکر جوان هراسی افزود: این تفکر در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارد و دولت به جوانان نگاه ویژه ای دارد.
وی همچنین با بیان اینکه برخی به اشتباه توقع جامعه را از وزارت ورزش و جوانان افزایش دادند، گفت: بانک ها و در راس آنها بانک مرکزی مسوول پرداخت وام ازدواج است، اما بانک ها به علت کمبود نقدینگی در این رابطه با مشکل روبرو شدند.
گردهمایی سراسری «جوان ایرانی، گفت وگوی جهانی» با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و نمایندگانی از سازمان های مردم نهاد در هتل المپیک برگزار شد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان