۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین میزان تراکم راه روستایی قزوین بالاتر از سطح کشور است
کد خبر: ۶۲۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

میزان تراکم راه روستایی قزوین بالاتر از سطح کشور است

عجم گفت: قزوین در عرصه دام و طیور با تولید روزانه ۱۶۰۰ تن شیر خام، یکی از قطب های کشور است.

میزان تراکم راه روستایی قزوین بالاتر از سطح کشور است
به گزارش صبح قزوین، احمد عجم استاندار قزوین، امروز 13 خرداد 92 با همراهی رحیمی معاون اول رئیس جمهور در افتتاح مسکن مهر استان قزوین، با اشاره به تلاش 8 ساله دولت خدمتگزار اظهار داشت: استان قزوین در مسیر توسعه گام های بسیار بلندی را با حمایت اعضای دولت برداشته و مردم ولایتمدار و قدرشناس قزوین وفادار به جمهوری اسلامی بوده و راضی از خدمات دولت است.
استاندار قزوین اعلام کرد: امروز پروژه هایی به ارزش 1700 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که 21 هزار واحد مسکن مهر با کیفیت بی نظیر، 12 واحد صنعتی به ارزش 570 میلیارد تومان ازجمله آسیاناما با همت و سرمایه گذاری بانک سپه که کار بزرگی در صنعت خودرو سازی با تولید 390 مخزن، می باشد.
وی با اشاره به 800 کیلومتر راه روستایی احداث و بهسازی شده در استان گفت: 1800 کیلومتر راه روستایی نیز در دست احداث بوده و امروز نیز 100 کیلومتر به بهره برداری رسید در مجموع میزان تراکم راه روستایی استان قزوین 130 درصد بوده که بالاتر از سطح کشور است.
عجم با بیان اینکه 1700 تخت بیمارستانی در استان قزوین وجود دارد خاطرنشان کرد: امروز همچنین بیمارستان 37 تختخوابی آبیک افتتاح شد و نکته جالب این است که از پیروزی انقلاب تا قبل از دولت آقای احمدی نژاد حتی یک تخت بیمارستان دولتی به این استان اضافه نشده ولی به برکت سفر مقام معظم رهبری و حمایت دولت، از سال گذشته شاهد افتتاح 2 بیمارستان در این استان هستیم که سرانه تخت بیمارستانی استان را به 5/1 درصد رساند.
وی با اشاره به پیشرفت در بخش کشاورزی استان نیز یادآورشد: طرح های کشاورزی در قالب یک گارگروه ویژه کشاورزی با جدیت دنبال شده تا اینکه در سال 91 قزوین توانست از بین 30 استان کشور در جذب اعتبارات و ارائه طرح های قابل قبول مقام نخست کشور را کسب کند.
عجم استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین در عرصه دام و طیور نیز یکی از قطب های کشور است، اذعان داشت: روزانه 1600 تن شیرخام در استان تولید می شود که بخشی از آن در استان فرآوری شده و بخشی نیز محل تأمین پروتئین استان های همجوار است.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان