۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بهره‌برداری ۱۰۰ هزار مسکن در هفته دولت
کد خبر: ۶۲۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری ۱۰۰ هزار مسکن در هفته دولت

همزمان با هفته دولت ۱۳۲۷ پروژه حمل و نقلی، ۱۰۱ هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی، چهار بیمارستان و ۱۴ پروژه دیگر در حوزه مسکن و شهرسازی در مجموع با اعتبار ۲۹۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری ۱۰۰ هزار مسکن در هفته دولت
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، جمع کل پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه حمل ونقل 1327 پروژه با اعتباری بیش از 2745 میلیارد تومان است که از این تعداد 1250 پروژه در حوزه جاده‌ای با اعتبار 2257 تومان و 9 پروژه ریلی با اعتبار بیش از 73 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
در بخش هوایی 11 پروژه با اعتبار 19 میلیارد تومان، در بخش هواشناسی 12 پروژه با اعتبار بیش از 16 و در بخش دریایی 45 پروژه با بیش از 379 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
افتتاح 300 کیلومتر جاده توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، 133 پروژه‌جاده ای توسط اداراه کل راه و شهرسازی استان‌ها به طول 982 کیلومتر، 1078 پروژه به طول 4006 کیلومتر در زمینه احداث، بهسازی، آسفالت راه‌های روستایی و 21پروژه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله موارد قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.
در بخش مسکن وزارت راه وشهرسازی نیز سازمان ملی زمین و مسکن 54682 واحد مسکونی را در هفته دولت به بهره برداری خواهد رساند و سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی چهار بیمارستان در هفته دولت در استان‌های اصفهان، تهران، قزوین و لرستان تکمیل می‌شود.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان