۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران دستیار کلایورت شد
کد خبر: ۶۱۸۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

افشین قطبی و تجربه ای جدید

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران دستیار کلایورت شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که پیش از این در فوتبال ژاپن فعالیت می‌کرد به عنوان دستیار مهاجم پیشین تیم ملی هلند انتخاب شد تا تجربه جدیدی را در مربیگری داشته باشد.

 سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران دستیار کلایورت شد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، افشین قطبی مربی سابق تیم شیموزو اس پالس ژاپن روز جمعه اعلام کرد به عنوان دستیار پاتریک کلایورت مربی تیم ملی کوراسائو (یکی از کشورهای حوزه دریای کارائیب) با او همکاری می‌کند. این تیم خود را برای مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند.

قطبی ۵۱ ساله که همکاری‌اش با اس-پالس را در ماه جولای قطع کرد، گفته است به درخواست کلایورت مهاجم سابق تیم ملی هلند پاسخ مثبت داده و قرار است فقط برای دو بازی کونکاکاف که ماه آینده در خانه و بیرون از کوراسائو برگزاری می‌شود، این تیم را در برابر السالوادور همراهی کند.

قطبی در این باره گفت: کلایورت آدمی جالب و یک ستاره جهانی و مربی جوانی است. همه تلاشم را برای حمایت از او انجام می‌دهم. هیچ کس انتظار ندارد تیم او غالب باشد، بنابراین شاید داستان سیندرلا در راه باشد.

به گزارش تایمز اف ژاپن، قطبی افزود: بیشتر بازیکنان این تیم از اروپا هستند و کیفیت شان بالاتر از آن چیزی است که خیلی‌ها تصور می‌کنند. فکر می کنم کوراسائو شانسی بزرگ‌تر از تصور مردم دارد. فدراسیون فوتبال اینجا خواست تا از تجربیات بیشتر و تخصص بیشتر برای اطمینان بازیکنان استفاده کند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: برای من، این اولین باری است که وارد رقابت‌های کونکاکاف می‌شوم و این برایم جذاب است.

کوراسائو مستعمره هلند در دریای کارائیب است. این تیم در منطقه کونکاکاف در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی دو بار تیم ملی کوبا را شکست داد.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان