۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین صید ۳ امتیازی استقلال تهران در گرمای اهواز
کد خبر: ۶۱۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

لیگ برتر فوتبال

صید ۳ امتیازی استقلال تهران در گرمای اهواز

تیم فوتبال استقلال تهران با گل ثانیه های پایانی میثم مجیدی برابر استقلال اهواز به برتری ۲ بر یک دست یافت.

 صید ۳ امتیازی استقلال تهران در گرمای اهواز
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، دیدار آبی پوشان اهواز و تهران جمعه در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه غدیراهواز برگزار شد.
در این دیدار استقلال تهران به پیروزی 2 بر یک دست یافت تا با 9 امتیاز و تفاضل گل مثبت 2 به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند و استقلال اهواز نیز 4 امتیازی باقی ماند.
پرویزمظلومی در این دیدار تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیم خود ایجاد کرد و نفراتی چون حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، ریوالدو وبهنام برزای را از ابتدا به میدان فرستاد. آبی پوشان تهران در این دیدار جاسم کرار و سجاد شهباززاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.
گرمای شدید اهواز سبب شد تا بازیکنان استقلال تهران که با این شرایط آب و هوایی آشنایی چندانی نداشتند در نیمه نخست در به اجرا گذاشتن برنامه های تاکتیکی تیم خود با مشکل روبرو شوند.
در دقیقه سی ام داور مسابقه به دلیل افزایش گرما به بازیکنان این فرصت را داد تا 3 دقیقه به استراحت پرداخته و با نوشیدن آب به زمین بازگردند.
در دقیقه سی و پنجم، حنیف عمران زاده که پس از پایان محرومیت خود به ترکیب استقلال تهران بازگشته بود، به دلیل خطای واضح با کارت زرد داور جریمه شد.
در دقیقه چهل و یکم استقلال اهواز بهترین فرصت را برای گلزنی به دست آورد که حمزه خذیراوی قدر پاس عادل کلاه کج را ندانست و با بی دقتی توپ را از بالای دروازه سیدمهدی رحمتی به بیرون فرستاد.
در آخرین ثانیه های نیمه نخست استقلال تهران فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه جابر انصاری را پرویز کریمی مهار کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه شود.
در آغاز نیمه دوم خسرو حیدری وارد محوطه جریمه استقلال اهواز شد که داور این مسابقه به سود استقلال تهران اعلام خطای پنالتی کرد.
امید ابراهیمی هافبک ملی پوش آبی پوشان تهران پشت توپ ایستاد که ضربه او توسط پرویز کریمی دروازه بان استقلال اهواز دفع شد.
در ادامه، پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان پایتخت، پروپیچ مهاجم صربستانی خود را به جای ریوالدو باربوسا و محسن کریمی را به جای روزبه چشمی به میدان فرستاد تا به دنبال گل برتری باشد.
تعویض های شجاعانه پرویزمظلومی خیلی زود نتیجه داد و محسن کریمی در دقیقه 72 موفق شد دروازه استقلال اهواز را باز کند.
خوشحالی آبی های پایتخت دوام زیادی نداشت و در دقیقه 74، طالب ریکانی از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه مهدی رحمتی را گشود و کار را به تساوی یک بر یک کشاند.
دردقیقه هفتاد و پنجم داور برای دومین بار در این دیدار به بازیکنان فرصت داد تا برای دقایقی کوتاه به استراحت پرداخته و با آشامیدن آب به میدان بازگردند.
در دقیقه هشتادم، کار ترکیبی محسن کریمی و پروپیچ توپ را به جابر انصاری رساند که این مهاجم به راحتی فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.
در دقیقه 90 استقلال تهران فرصتی طلایی برای گل برتری به دست آورد که محسن کریمی نتوانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
در نخستین دقیقه وقت های تلف شده، محمداسماعیل نظری مدافع استقلال اهواز با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.
در دومین دقیقه از وقت های تلف شده توپ ارسالی خسرو حیدری در شلوغی محوطه جریمه میزبان به میثم مجیدی رسید تا او دومین گل استقلال تهران را به نام خود ثبت کند.
اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال اهواز نسبت به این گل اعتراض شدیدی داشته و معتقد بودند مهاجم استقلال تهران دروازه بان میزبان مرتکب خطا شده است.
در نهایت این دیدار حساس با برتری 2 بر یک استقلال تهران به پایان رسید.
ترکیب استقلال اهواز:
پرویز کریمی(سیدبهنام موسوی)، محمد اسماعیل نظری، سعید سالارزاده، مبین میردورقی، طالب ریکانی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، حسین بهرامی، میلاد پاک پرور(شاهین مجیدی)، محسن حمیدی(علی بیگدلی) و حمزه خذیراوی.
ترکیب استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری(هرائر مگوییان)، ریوالدو باربوسا(پروپیچ)، بهنام برزای و روزبه چشمی(محسن کریمی).


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان