۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین به تعریف جدیدی از فقر در جامعه نیازمندیم
کد خبر: ۶۱۸۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رییس کمیته امداد امام خمینی در دیدار با استاندار قزوین:

به تعریف جدیدی از فقر در جامعه نیازمندیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشوردر دیدار با استاندار قزوین گفت: با تغییر در وضعیت معیشتی و اقتصادی شهرها و روستاهای کشور باید تعریف جدیدی از فقر ارائه شود که در این صورت بسیاری افراد از پوشش این نهاد خارج خواهند شد.

به تعریف جدیدی از فقر در جامعه نیازمندیم
به گزارش صبح قزوین ، سید پرویز فتاح در دیدار با استاندار قزوین گفت: در شرایط کنونی شاهد توسعه کمی و کیفی فقر در جامعه هستیم و بدنه متوسط نیز در بدنه فقیر جامعه قرار گرفته که باید برای آن فکری کرد.
فتاح افزود: در یک هرمی که شکل گرفته متاسفانه شاهد ریزش افراد متوسط یه قاعده هرمی هستیم که افراد فقیر در آن تعریف شده اند که باید حتما تعریف جدیدی از فقر ارائه کنیم و نیازمندان واقعی را در آن بگنجانیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور یادآور شد: در یک دورانی نداشتن نان و آب، فقر تلقی می شد اما امروز که آب، برق، گاز و تلفن به اکثر مناطق محروم و روستایی رفته دیگر فقط نداشتن نان ملاک ارزیابی برای فقر و نیازمندی نیست.
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی برخی از فرزندان خانواده های تحت پوشش نداشتن تبلت و رایانه را در زمره نیازمندی و فقر می دانند و اگر بتوانیم رویکرد جدیدی از فقر داشته باشیم جمع زیادی از افراد تحت پوشش از این چتر حمایتی خارج خواهند شد.
فتاح در پایان تاکید کرد: کمک به استقلال اقتصادی خانواده ها و تامین شغل برای نیازمندان بهترین کاری است که باید در این راستا در این نهاد مورد توجه جدی قرار گیرد.
انتهای پیام/


منبع: روابط عمومی استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان