۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستگیری ۱۶ سارق در قزوین
کد خبر: ۶۱۱۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اخبار انتظامیٰ؛

دستگیری ۱۶ سارق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک قزوین از دستگیری ۱۶ سارق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۱۶ سارق در قزوین

به گزارش صبح قزوین، سرگرد منصور خدایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان آبیک ماموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه کوندج با انجام تحقیقات فنی 2 سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 7 مورد سرقت موتورسیکلت در این شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک عنوان کرد: در اقدام دیگری ماموران کلانتری مرکزی آبیک نیز با دستگیری 2 سارق 2 مورد سرقت منزل را در این شهرستان کشف کردند.

سرگرد خدایی افزود: این ماموران همچنین با دستگیری 3 سارق موفق به کشف یک مورد کیف قاپی و یک فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان شدند.

وی گفت: همچنین ماموران بخش بشاریات شهرستان آبیک دیروز با دستگیری 3 سارق موفق شدند 3 مورد سرقت از اماکن خصوصی را در این شهرستان کشف کردند.

این مقام مسئول دستگیری 6 سارق و کشف یک مورد سرقت منزل، یک فقره سرقت احشام، یک مورد سرقت مغازه و یک مورد سرقت سیم برق توسط ماموران بخش بشاریات آبیک را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان