۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گفتمان صبح قزوین، در راستای منویات رهبری و انقلاب است
کد خبر: ۶۱۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روح الله عباسپور:

گفتمان صبح قزوین، در راستای منویات رهبری و انقلاب است

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: من عملکرد صبح قزوین را می پسندم. چون پایگاه شما اخلاق سیاسی و انتخاباتی را خوب رعایت می کند.

گفتمان صبح قزوین، در راستای منویات رهبری و انقلاب است
به گزارش صبح قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا  در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین  در مورد نقش رسانه ها در تبیین کیفی و کمی و شور انتخاباتی، گفت: خبرگزاری ها و خبرنگارها نقش محوری و کلیدی در بحث هدایت مردم، درست انتخاب کردن مردم، ایجاد آرامش و امنیت فضای انتخابات، صداقت در بیان و قلم، جلوگیری از جوسازی ها و اختلاف افکنی ها، تبلیغات و مسائل دیگر می توانند داشته باشند.
وی اظهار داشت: رسانه ها می توانند با صداقت در بیان، در انتقال دیدگاه ها، نظرات و برنامه های کاندیداها، تبیین و روشن ساختن این صفوف، بسیار بسیار تاثیرگذار باشند که مردم بتوانند با کمک اطلاع رسانی صحیح رسانه ها، اصلح را انتخاب کنند.
نقش رسانه ای وقتی جلوه گر می شود که با خوب عمل کردن شان، می توانند هزینه های انتخاباتی و ریخت و پاش ها را خیلی کاهش داد.
برای همین یکی از بهترین شیوه هایی که کاندیداها می توانند خودشان را معرفی کنند با کمترین هزینه و انتقال پیام هایشان به بهترین وجه داشته باشند، همین امکان استفاده از رسانه است.
در حال حاضر به دورترین نقاط کشور حتی مناطق عشایری، خبر رسانی صورت می گیرد، نقش مهم رسانه می تواند تاثیرگذار باشد.
زمینه ای است که حتی با بالاترین کیفیت، اخبار را در اختیار مردم قرار می دهد.
عباسپور در زمینه توصیه به پایگاه تحلیلی-خبری صبح قزوین بیان داشت: من عملکرد صبح قزوین را می پسندم.
چون پایگاه شما  اخلاق سیاسی و انتخاباتی را خوب رعایت می کند و گفتمان صبح قزوین، در راستای منویات رهبری و انقلاب است و بنده که این چندین بار است  با شما ارتباط برقرار کردم، بسیار صبح قزوین را  پسندیدم.
ان شاالله به همین اخلاق انتخاباتی و سیاسی، صداقت در قلم، صداقت در بیان و بیان واقعیت ها، تبیین و روشنگری مسائل جامعه روز، ادامه دهید و هماهنگ با اهداف نظام و انقلاب را در آینده هم حرکت کنید.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان