۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بعید است هاشمی از عارف و روحانی حمایت کند
کد خبر: ۶۰۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روح الله عباسپور:

بعید است هاشمی از عارف و روحانی حمایت کند

روح الله عباسپور گفت: مسلما بعید می دانم با توجه به بیانات این اشخاص، حمایتی صورت بگیرد. امثال هاشمی احتمال می دهند، عارف و روحانی بحث رأی آوری نداشته باشند.

بعید است هاشمی از عارف و روحانی حمایت کند
به گزارش صبح قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما،  در مورد شایعه ی کناره گیری عارف اظهار داشت: با شناختی که بنده ازمحمد رضا عارف دارم، وی در کنار این که یک اصلاح طلب هست، اما روحیه ی او اصلاح طلبی که معاند نظام باشد نیست.
وی به عنوان یکی از عقلا، دربین اصلاح طلبان است.
عارف در واقع به منافع ملی کشور، انقلاب و نظام توجه دارد.
بعید می دانم خاتمی هم توصیه کرده باشد، او کناره گیری کند.
یعنی اگر این اتفاق افتاده باشد، به معنای تحریم انتخابات خواهد بود.
فکر نمی کنم چنین حرفی زده باشد.
عباسپور در مورد عدم حمایت خاتمی و هاشمی از عارف و روحانی افزود: من در این زمینه نمی دانم چرا این بحث بیان شده یا نشده است و از دو گزینه اصلاح طلب خود حمایت نمی کنند.
باید ببینیم دلایل این اظهار نظرشان چیست؟ مسلما بعید می دانم با توجه به بیانات این اشخاص، حمایتی صورت بگیرد.
امثال هاشمی احتمال می دهند، این افراد بحث رأی آوری نداشته باشند.
چون گزینه هایی در این مجموعه انتخابات قرار دارند که مورد توجه وی هستند و انتظاراتی از او دارند،  وی هم باید مراعات حال همه را داشته باشد و در آینده بتواند با آنها کار کند، ممکن است اظهار نظرنکند.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد جبهه پایداری، اذعان داشت: بنده از وضعیت کنونی این جبهه اطلاعی ندارم، ولی جبهه پایداری تا آنجا که اطلاع دارم به سعید جلیلی توجه خاصی دارد.
این  جبهه  قبل از لنکرانی چند دیدار با وی داشتند که توجه او را جلب کنند، که هماهنگ نشدند.
وی در مورد این که تخریب هایی در رسانه ها در حال صورت گرفتن است که سعید جلیلی را به عنوان کاندیدای مد نظر دولت نشان دهند، تاکید کرد: البته آنها این گونه مواضع را بیان می کنند، اما دولتی ها هم بالاخره به یکی رأی می دهند، اما چه کسی هست که بگوید من رأی شما را نمی خواهم و به من رأی ندهید.
هرکس کاندید می شود به دنبال رأی اکثریت است و این موضوع را مدنظر نمی گیرد که شما می توانید رأی دهید، ولی دیگری نمی تواند! این طور نیست.
اطلاع ندارم دولت، پشت جلیلی هست یا نه؟ عباسپور در پایان گفت: شاید عده ای بخواهند وی را تخریب کنند واو را موازی مشائی به عنوان کاندید دولت معرفی کنند، اما همه این کار را نمی کنند.
از اصلاح طلبان هم بعید نیست که بخواهند گزینه های اصول گرا را، چه جلیلی و چه ولایتی را تخریب کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان