۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پاسخ به شبهات اینترنتی
کد خبر: ۶۰۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معرفی کتاب؛

پاسخ به شبهات اینترنتی

در سلسله کتاب های "پاسخ به شبهات اینترنتی" به بسیاری از سوالاتی که دغدغه ذهن مردم خصوصا جوانان عزیز بوده، جواب داده شد.

پاسخ به شبهات اینترنتی
مقام معظم رهبری: هرکسی که در راه روشنگری فکر مردم تلاشی کند، از یک انحرافی جلوگیری کند، از یک سوء فهمی مانع شود، چون در مقابله با دشمن است، جهاد است.
کتاب: پاسخ به شبهات اینترنتی مولف: هادی کردان با مقدمه حضرت آیت الله سید محمد عزالدین حسینی زنجانی( مدظله تعالی) تاکنون شش جلد از این کتاب منتشر شده است.
سوالاتی که سایت های ضد اسلامی و ضد شیعی آنها را به همراه انواع افتراها و در قالب مطالبی که با عقل و عاطفه انسانی مخالف است، به مخاطبین خود القا می کنند.
بخش های چهارگانه این کتاب عبارتند از: 1- بخش قرآن: بررسی مساله معراج و پاسخ به شبهاتی که از طریق یافته های علم امروزی مطرح می شود/ بررسی آیات جهاد و پاسخ به شبهاتی که پیرامون "خشونت در اسلام" مطرح می شود/ بررسی ادعای یهودیان و مسیحیان در مورد حقانیت تورات و انجیل در قرآن و پاسخ به شبهات آن/ بررسی حرمت شراب در قرآن و پاسخ به شبهات آن/ بررسی مسئله قصاص در قرآن/ بررسی بسیاری از آیات متناقض نمای قرآن.
.
.
از جمله مباحث این بخش است.
2- بخش زنان: بررسی فلسفه نصف بودن ارث و دیه زنان/ بررسی مسئله حجاب زنان و پاسخ به شبهات آن/ بررسی مسئله ازدواج موقت و پاسخ به شبهاتی که در این زمینه مطرح می شود/ بررسی عواقب ارتباط جوانان با جنس مخالف/ بررسی جواز تعدد همسر برای مردان/ بررسی حکم جواز تنبیه بدنی زنان در قرآن.
.
.
از جمله مباحث این بخش است.
3- بخش اهل سنت: بررسی علت نماز خواندن شیعیان با خاک و مهر/ بررسی زیارت ائمه اطهار و پاسخ به شبهات آن/ بررسی علت نماز خواندن شیعیان با دست های باز/ بررسی مسئله رجعت و پاسخ به شبهات آن/ بررسی عقاید وهابیت و نقد هر یک از آنها.
.
.
از جمله مباحث این بخش است.
4- بخش اعتقادی: بررسی مسئله سنگسار در اسلام و پاسخ به شبهات آن/ بررسی مسئله برده داری در اسلام و پاسخ به شبهاتی که در این زمینه مطرح می شود/ بررسی فلسفه تعدد ازدواج پیامبر و پاسخ به شبهات آن/ بررسی مسئله خلود در جهنم و پاسخ به شبهات آن.
.
.
از جمله مباحث این بخش است.
5- بخش ویژه: بررسی افکار و ایده های فرقه های انحرافی مانند: فرقه وهابیت، بهائیت، شیطان پرستی و فرقه های دیگر.
توضيحات : ناشر: موسسه انتشارات بانگ الست مولف: هادی کردان کتابی برای نسل امروز *پاسخ به شبهات قرآنی *پاسخ به شبهات زنان *پاسخ به شبهات اعتقادی *پاسخ به شبهات اهل سنت این كتاب مشتمل بر چهار فصل است فصل اول: پاسخ به شبهات قرآنی ، از قبیل .
.
.
چرا قرآن برای قتل خطائی مجازات سختی را در نظر گرفته است در حالی كه عقل می گوید : عملی كه به صورت خطا صادر شده اصلا مجازات ندارد ؟ چرا قرآن دستور قتل مشركین و كفار را داده است تا جائی كه گفته است : هرجا آنها را یافتید ، بكشیدشان .
آیا این خشونت و ترویج تروریسم نیست ؟ چرا قرآن بحث از معراج پیامبر را مطرح كرده است در حالی كه با وجود اشعه ایكس و اشعه ما وراء بنفش محال است كسی بدون امكانات از جوّ زمین خارج شود ؟ و بسیاری از سوالات دیگر .
.
.
.
فصل دوم: پاسخ به شبهات زنان، از قبیل .
.
.
چرا قرآن مردان را قوّام و سالار بر زنان معرفی كرده است؟! چرا قرآن به شوهران دستور داده تا زنانشان را بزنند؟! چرا قرآن ارث زنان را نصف ارث مردان قرار داده است؟! چرا قرآن تعدد همسر را برای مردان جایز دانسته است؟! چرا قرآن اولین زن عالم یعنی حوا را خلق شده از دنده چپ آدم ع می داند ؟ آیا خاك كم آمده بود؟! و بسیاری از سوالات دیگر .
.
.
.
فصل سوم : پاسخ به شبهات اهل سنت، از قبیل .
.
.
چرا شیعیان نمازهای ظهر وعصر، مغرب و عشاء را با هم می خوانند در حالی كه سنت پیامبر جدا خواندن این نمازها بود؟ چرا شیعیان با دست های باز نماز می خوانند در حالی كه با دست بسته نماز خواندن مودبانه تر است؟ چرا شیعیان با مهر نماز می خوانند؟ آیا این عمل نوعی عبادت غیر خدا و بدعت نیست؟ چرا شیعیان عقیده به شفاعت دارند در حالی كه شفاعت باعث دلگرمی مردم شده و آنان به امید شفاعت راحت تر گناه می كنند؟ و بسیاری از سوالات دیگر .
.
.
.
فصل چهارم: پاسخ به شبهات اعتقادی، از قبیل .
.
.
اگر چیزی به مصلحت ما باشد خداوند به ما عطا می كند.
با این بیان، آیا دعا کردن از مصادیق ِ کار لغو نیست؟ آیا این عدالت است که یک نفر کاشف میکرب که به واسطه کشفش جان هزاران تن نجات یافته، به جهنم برود و عملش در نزد خدای متعال هیچ اجری نداشته باشد، اما فلان کربلائی یا مشهدی که بندی از پای مرغ بازمی کند نجات می یابد؟ قيمت: 160,000 ريال منبع: سایت تبیان انتهای پیام/2002    

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان