۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وقتی حجت الاسلام شجونی خبرنگار فراری را با حجاب می کند+عکس
کد خبر: ۶۰۴۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تلنگر/

وقتی حجت الاسلام شجونی خبرنگار فراری را با حجاب می کند+عکس

مسیح علی نژاد، خبرنگار صدای آمریکا هر هفته در تماس با برخی چهره های داخلی، حاشیه سازی می کند؛ اما این بار خودش حاشیه ساز شد.

وقتی حجت الاسلام شجونی خبرنگار فراری را با حجاب می کند+عکس
به گزارش صبح قزوین به نقل از دانا، مسیح علی نژاد (معصومه قمی) که در برنامه خبر ساز، هر هفته به دنبال سوژه ای برای حاشیه سازی است این بار به سراغ حجت الاسلام شجونی رفت و حتی برای راضی کردن آقای شجونی به مصاحبه، حاضر شد باحجاب در برنامه حاضر شود.
علی نژاد برای بررسی موضوع رد صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی و حاشیه سازی درباره آن با حجت الاسلام شجونی تماس گرفت.
10 گرچه آقای شجونی در ابتدای سخنانش گفت که از مصاحبه با صدای آمریکا منع شده است؛ اما در ادامه با مسیح علی نژاد به گفت و گو پرداخت و از او خواست روسری بر سر کند: «به من گفته اند با این خانم صحبت نکن.
گفتم این می خواهد مرا به قلب آمریکا ببرد! که با آن ها صحبت کنم.
از همین امروز روسری سرت کن.
» مسیح علی نژاد هم قول داد که در برنامه ای که سخنان ایشان را پخش می کند با روسری حاضر شود.
20 وی که با حجاب در برنامه ظاهر شده بود، از اهمیت سخنان آقای شجونی خبر داد و گفت: «مصاحبه با آقای شجونی برایم مهم است؛ چون ایشان جایگاه سیاسی در حکومت ایران دارد و حرف ها و فشارهای سیاسی امثال ایشان در برخی تصمیمات کشور تأثیر می گذارد.
»
آقای شجونی در این مصاحبه درباره شورا نگهبان اظهار داشت: «شورای نگهبان را از نظر دینی قبول دارم.
تک تک آن ها را می شناسم، از آب هم پاک ترند.
» وی در ادامه دلیل عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی را سن بالای ایشان دانست و گفت: «هر رئیس جمهوری باید توانایی داشته باشد.
احمدی نژاد مدام در حال سفر بود.
این کار مثبت را باید رئیس جمهور بعد هم انجام دهد، آقای هاشمی که نمی تواند این کار را انجام دهد.
» 30 اما علی نژاد آن قدر آقای شجونی را به چالش کشید که در نهایت وی برخلاف سخنان اولیه اش و نظر صریح شورای نگهبان، علت رد صلاحیت را به فتنه پیوند زد؛ همان هدفی که علی نژاد در پی آن بود و با نوعی اعتراف گیری از مصاحبه شونده، به آن رسید.
گفتنی است گرچه درخواست آقای شجونی برای رعایت حجاب شایسته و به جا بود؛ اما در مصاحبه کردن با صدای آمریکا باید تأمل بیشتری کنند.
اگر از ایشان خواسته شده با خبرنگاران صدای آمریکا گفت و گو نکنند پس چرا توجه نمی کنند؟ و عجیب تر آن که هم مصاحبه می کنند و هم از منع مصاحبه سخن می گویند.
آن هم با شبکه ای که با پول دولت آمریکا و جهت براندازی جمهوری اسلامی فعالیت می کند و در برنامه های مختلف مسؤولان کشور و روحانیت را مورد تمسخر و توهین قرار می دهد و تنها هدفش از مصاحبه با افرادی همچون آقای شجونی تنها حاشیه سازی و رسیدن به اهداف خاص خود است.
نکته دیگری که معمولا از دید مصاحبه شوندگان با برنامه "خبرساز" علی نژاد، مخفی می ماند این است که این برنامه جزئی از برنامه به اصطلاح طنز "آنتن" است و بلافاصله پس از توهین های صدای آمریکا به روحانیت و مسؤولان کشور، پخش می شود.
آیا چنین چهره های سیاسی و دینی، نباید در ماهیت شبکه و فرد تماس گیرنده کمی تأمل کنند و از مصاحبه با رسانه هایی مانند صدای دولت آمریکا بپرهیزند؟ انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان