۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
کد خبر: ۶۰۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حوادث روز؛

دستگیری ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در قزوین از دستگیری ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

دستگیری ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ ولی وندایی  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه "قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری پژو 405 با 6 سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 12 کیلوگرم تریاک در 2 بسته آماده فروش کشف و متهمان که در پوشش خانواده اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین بیان داشت: همچنین این ماموران از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در قزوین مطلع و در اقدامی اطلاعاتی فروشنده و خریدار مواد مخدر را حین خرید و فروش دستگیر و مقدار یک کیلو و 700 گرم تریاک از آنان کشف و ضبط کردند.
سرهنگ وندایی بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را به همراه همسرش حین ورود به منزل دستگیر و در بازرسی از آنان مقدار 500 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد و تصریح کرد: در این اقدام 2 کیلوگرم هروئین و 300 گرم تریاک کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان