۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ارتقاء دادگاه عمومی شهر محمدیه به دادگستری
کد خبر: ۶۰۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برای اولین بار در کشور صورت گرفت

ارتقاء دادگاه عمومی شهر محمدیه به دادگستری

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به عنوان اولین شهر در کشور، دادگاه عمومی محمدیه به دادگستری ارتفاء یافت.

 ارتقاء دادگاه عمومی شهر محمدیه به دادگستری
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، جمال انصاری عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری بخش محمدیه در سالن اجتماعات شورای این شهر، با اشاره به ارتقاء دادگاه عمومی بخش محمدیه به دادگستری، اظهار کرد: بنابه موقعیت بخش محمدیه و افزایش روزافزون این بخش و با توجه به آیین نامه جدید قوه قضائیه در خصوص ارتقاء بخش خدمات دادرسی و رسیدگی به امورات حقوقی مردم توانستیم به عنوان اولین شهر در کشور، محمدیه را از دادگاه عمومی به دادگستری ارتفاء دهیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اهداف دادگستری را سرعت دادرسی، صحت دادرسی و استحکام دادرسی عنوان و اضافه کرد: امروز شاهد رشد و توسعه استان قزوین هستیم که این امر با توجه به شرایط و پتانسیل های فراوان همچون صنعت، کشاورزی، طبیعت، گردشگری و دیگر ظرفیت های موجود استان به دست آمده که همه باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

جچت الاسلام و المسلمین امام جمعه الوند در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه دستگاه قضا، گفت: همه باید تلاش کنیم امور مردم با تعامل سازنده پیش رود.

حسن‌پور فرماندار البرز هم دستگاه قضا را ضامن امنیت و آرامش دانست و افزود: ادامه این روند نیازمند تعامل همه دستگاه‌هاست.

در پایان این مراسم از زحمات رضا جوادزاده رئیس دادگاه عمومی بخش محمدیه تقدیر و بهروز عباسی به عنوان رئیس دادگستری محمدیه معرفی شد.


انتهای پیام/7008

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان