۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ظریف نباید نسبت به کری احساس پسر خالگی نکند
کد خبر: ۶۰۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حسینیان:

ظریف نباید نسبت به کری احساس پسر خالگی نکند

عضوشورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: آقای ظریف در اولین گام حتما باید روابط خود را با کری قطع کند و اینگونه نباشد که نسبت به وی احساس پسرخالگی کند.

 ظریف نباید نسبت به کری احساس پسر خالگی نکند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت السلام روح الله حسینیان، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در رابطه با هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ آمریکا در ایران گفت: استباط من این است مقام معظم رهبری از نتیجه مذاکرات راضی نبوده اند و از آنجایی که نه برجام در ایران و در آمریکا به تصویب نرسیده یک نوع بی اعتنایی و اعتمادی بوجود آمده است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری احساس کرده اند که عده ای مذاکرات را نه به عنوان ضرورت مقطعی و تاکتیک نگاه می کنند بلکه به این مذاکرات به عنوان استراتژیک می نگرند و می خواهند که ملت ایران دست از شعارهای انقلابی و امام (ره) بر دارند و راه ایشان را فراموش کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود با به صدا در آوردن زنگ خطر راه روش عده‌ای از مسئولان را مسدود کردند و با اخطار و هشدارهایی که فرمودند کسانی دلشان را صابون زده و در تلاش می کردند تا مذاکرات هسته ای که به شکل تاکتیکی صورت پذیرفته است را به مذاکرات استراتژیک تبدیل کنند و مشکلات خود را با غرب به خیال این که مشکلات کشورمان با آمریکا برطرف شده لذا ضرورت دارد تا روحیه انقلابی و الگو بودن ایران برای جوامع اسلامی و جهانی که باید در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی و جهان را به عدالت نوینی دعوت کنند و در جهان عدالت جدیدی حاکم سازند.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: در هشدار مقام معظم رهبری آقای ظریف وزیر امور خارجه در اولین گام حتما باید روابط خود را با کری قطع و اینگونه نباشد که ظریف نسبت به کری احساس پسرخاله ای کند.

وی افزود: این هشدار مقام معظم رهبری به ظریف بود که هر موقع که میلش کشید با کری تماس تلفنی نگیرد و یا در جایی باهم برای مذاکره قرار نگذارند و قاطعانه نه تنها خود وزیر بلکه هیچ یک از دیپلمات ها با وزیر امور خارجه آمریکا تماس برقرار نکنند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطر نشان کرد: نمایندگان طی نامه ای از دولت خواستار شده اند که همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند که ما از مقاومت و هرکس با اسرائیل مقابله و این رژیم را بکوبد ما او حمایت می کنیم از دولت خواستار شدند تا مقاومت و نیروهای مقاومت در جهان را مورد حمایت قرار دهد.


انتهای پیام/7008

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان