۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین گودرزی; در مورد استعفای رستگار دو روز دیگر صحبت می‌کنم!
کد خبر: ۶۰۰۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دنبال طرحی برای استخدام ورزشکارانی که مقام می‌اوردند، هستیم

گودرزی; در مورد استعفای رستگار دو روز دیگر صحبت می‌کنم!

وزیر ورزش و جوانان گفت: دنبال طرحی هستیم که بر اساس آن ورزشکاران بعد از کسب مقام به استخدام دولت در بیایند.

 گودرزی; در مورد استعفای رستگار دو روز دیگر صحبت می‌کنم!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمود گودرزی با حضور در جمع ملی‌پوشان بوکس کشورمان اظهار داشت: جای ما به عنوان مسئول همین جاست و حضور من در جمع شما لذت‌بخش است. متاسفانه ما پشت میز نشین شده‌ایم اما با عرق ریختن آشنا هستیم و مشکلات را می‌دانیم.
وی افزود: برای همه شما آرزوی سلامتی می‌کنم. بدون شک ارتقای بوکس به واسطه ستاره‌های آن است. در واقع امثال احسان روزبهانی باعث پیشرفت بوکس شده‌اند. بوکس سابقه موفقی دارد و قبل از انقلاب قهرمانان خوبی در آسیا داشتیم ا ما پس از پیروزی انقلاب این رشته رکود کرد و حتی تعطیل شد با این وجود اکنون در حال توسعه است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم رسانه‌ها نیز توجه بیشتری به این ورزش داشته باشند چرا که بوکس قابلیت زیادی دارد. بوکسورها کم توقع هستند و ما وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم.
گودرزی با اشاره به مسئله حقوق ملی‌پوشان بوکس گفت: مسئله حقوق‌تان را سجادی و هاشمی کمک می‌کنند و بخشی از آن را قبول می‌کنیم با این حال بوکس زمینه جذب اسپانسر دارد. اگر مدال بیاورید توجه مردم به این رشته جلب می‌شود. درست همان چیزی که به واسطه موفقیت‌های والیبال و کشتی در این دو ورزش رخ داد. بوکس پتانسیل بالایی دارد و فدراسیون باید در جهت توسعه این رشته فعالیت کند. ما باید به خانواده‌ها بگوییم که بوکس ورزش آسیب‌رسانی نیست و رشته خوبی است.
وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی بوکس افزود: شما اگر گلایه‌ای دارید، آن را به رسانه‌ها نگویید بلکه نزد من بیایید. گاهی اوقات وقتی این گلایه‌ها را به رسانه‌ها انتقال دهید باعث می‌شود به آن رشته ورزشی آسیب وارد شود. ما باید سعی کنیم رشته‌های ورزشی خود را تقویت کنیم.
وی در ادامه در جمع خبرنگاران در خصوص رشته بوکس تاکید کرد: در گذشته افکار سنتی در رشته بوکس وجود داشت و همین مسئله باعث شد تا به این رشته آسیب‌هایی وارد شود. خانواده‌ها از رشته بوکس فاصله گرفتند اما خوشبختانه در سال‌های اخیر شرایط بهتر شده و استقبال از این رشته بیشتر شده است. در عرصه قهرمانی در این رشته فعالیت‌های خوبی شده و وظیفه ما است که تلاش کنیم همه رشته‌ها مخصوصا رشته‌های مدال‌آور شرایط خوبی در المپیک داشته باشند. در حال حاضر نفرات خوبی در اردوی تیم ملی بوکس حضور دارند و من از نزدیک شاهد استعدادها و توان بالای آنها بوده‌ام.
گودرزی درباره حمایت‌های مالی دولت از فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: محدودیت‌هایی در کمک دولت به فدراسیون‌ها وجود دارد. ما فقط می‌توانیم شرایط اردوها، سفرهای تیم ملی، جذب مربی خارجی و این‌ طور مسائل کمک کنیم. ما در حال حاضر دنبال طرحی هستیم که طی آن ورزشکاران بعد از کسب مقام به استخدام دولت دربیایند. این طرح در حال حاضر پیش روی ما است اما هنوز به اجرا درنیامده است، ضمن اینکه ما در حد توان‌مان می‌توانیم به فدراسیون‌ها کمک کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اینکه چرا اسپانسرها کمتر سمت فدراسیون‌ها می‌آیند، گفت: در این زمینه‌ باید تلاش‌های زیادی انجام شود. نقش رسانه‌ها خیلی مهم است. اسپانسرهایی که علاقه‌مندند کالاهای‌شان به فروش برود در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند و پخش تلویزیونی در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.
گودرزی که دو هفته پیش گفته بود موضوع استعفای رستگار در دو، سه روز آینده مشخص می‌شود، در پاسخ به این سوال که تکلیف این موضوع به کجا کشیده شد، گفت:‌ در این مورد 2 روز دیگر صحبت خواهم کرد!


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان