۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برجام باید به تصویب مجلس برسد/در پرونده بورسیه ها وزیر مخاطب است
کد خبر: ۶۰۰۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

برجام باید به تصویب مجلس برسد/در پرونده بورسیه ها وزیر مخاطب است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اظهارات اخیر مبنی بر تخلفات انجام شده، دادستان نیز باید به پرونده ورود کرده تا احقاق حق مظلوم صورت گیرد.

 برجام باید به تصویب مجلس برسد/در پرونده بورسیه ها وزیر مخاطب است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، قاسم جعفری با بیان اینکه توافقی که صورت گرفته است هنوز در هیچ یک از دو کشور مورد تصویب قرار نگرفته است اظهار داشت: متن برجام به صورت دقیق در فرآیند تصویب مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


وی به برخی صحبت ها پیرامون عنوان وافقنامه با نام برجام اشاره کرد و افزود: با تغییر عنوان ها کار حل نخواهد شد و این متن به سبب تعهداتی که برای کشور ایجاد کرده است باید با دقت تمام بررسی شده و به تصویب مجلس برسد.

وی با اشاره به اظهار نظر برخی مبنی بر آری یا نه گفتن مجلس به متن برجام تصریح کرد: اینگونه نخواهد بود که مجلس به دلیل جلوگیری از طولانی تر شدن مذاکرات زیر عبور از خطوط قرمز برود و ممکن است برخی از بند ها به تصویب رسیده و برخی رد شوند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس همچنین به فرآیند تاثیر برجام بر تحقیقات هسته ای کشور در زمینه ای مختلف اشاره کرد و بیان داشت: رعایت خطوط قرمز در زمینه تحقیقات و توسعه مورد نظر رهبری به شدت در مجلس رصد خواهد شد تا این متن زمینه عقب ماندگی کشور را فراهم نکند.

جعفری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر پیگیری مجلس در خصوص روند پیگیری مجلس برپرئنده بورسیه ها تاکید کرد: رهبر انقلاب و حاکم اسلامی به صراحت اعلام کردند که در این زمینه به افرادی ظلم شده است و کمیسیون نیز تا به نتیجه رساندن پرونده کار را به پیش خواهد برد.

وی با بیان اینکه وزیر مخاطب اصلی پرونده بورسیه است تاکید کرد: با توجه به اظهارات اخیر مبنی بر تخلفات انجام شده، دادستان نیز باید به پرونده ورود کرده تا احقاق حق مظلوم صورت گیرد.


انتهای پیام/7008

منبع: صبح توس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان