۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین این خودرو به جای پراید می‌آید
کد خبر: ۵۹۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون بازاریابی و فروش سایپا:

این خودرو به جای پراید می‌آید

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه قیمت خودرو متأثر از دو فاکتور تورم بخشی و نمره کیفی است، افزود: در سال گذشته میزان تورم بخشی بین۱۴ تا ۱۵ درصد بوده که هم اکنون به ۶ تا ۷ درصد رسیده است که انتظار می رود با تأیید شورای رقابت بتوانیم آن را به ۷ تا ۱۰ درصد افزایش دهیم .

 این خودرو به جای پراید می‌آید
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، رضا نقی زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در مشهد با اعلام اینکه تا پایان سال ساینا و تیبا جایگزین پراید می شوند، اظهارداشت: برهمین اساس میزان تولید پراید تا پایان سال کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه خودروهای ساینا و ساندرو تا دو ماه آینده به صورت تجاری عرضه خواهند شد، افزود: ساندرو بر روی پلتفرم ال 90 و بصورت هاچ بک و اتومات طراحی شده و مصرف سوخت پایینی دارد که قیمت آن از سوی شورای رقابت تعیین خواهند شد.

تقی زاده تصریح کرد: البته خودروی ساینا به قیمت 28 میلیون 500 هزار تومان تعیین قیمت شده است.

وی در خصوص میزان تولید و فروش محصولات سایپا طی 4 ماه گذشته گفت: در این مدت 145 هزار دستگاه تولید و 125 هزار دستگاه به فروش رسیده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه قیمت خودرو متأثر از دو فاکتور تورم بخشی و نمره کیفی است، افزود: در سال گذشته میزان تورم بخشی بین14 تا 15 درصد بوده که هم اکنون به 6 تا 7 درصد رسیده است که انتظار می رود با تأیید شورای رقابت بتوانیم آن را به 7 تا 10 درصد افزایش دهیم .

وی یکی از دلایل کاهش کیفیت خودروهای داخلی را اعمال تحریم های بین المللی دانست و گفت: در تمام دنیا زمانی که شرکت های خودروساز با مشکلی روبه رو می شوند دولت ها از آنها حمایتی می کنند اما در ایران وضع به گونه ای دیگر است.


انتهای پیام/7008

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان