۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اخبار باشگاه پرسپولیس; خبری که برانکو نخواست فاش شود / بازگشت بنگر به ترکیب / اجاره منزل جدید برای اومانیا
کد خبر: ۵۹۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مربیان کروات پرسپولیس به ایران بازگشتند

اخبار باشگاه پرسپولیس; خبری که برانکو نخواست فاش شود / بازگشت بنگر به ترکیب / اجاره منزل جدید برای اومانیا

مسئولان باشگاه پرسپولیس چند منزل به جری بنسون نشان داده‌اند که مورد پسند وی واقع نشده است.

 اخبار باشگاه پرسپولیس; خبری که برانکو نخواست فاش شود / بازگشت بنگر به ترکیب / اجاره منزل جدید برای اومانیا
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس و شایعاتی که حول و حوش سرخ‌ها وجود دارد، باعث شده تا هر اتفاق و ماجرایی به یک سوژه بزرگ تبدیل شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که به‌رغم رفتارشان حسابی برانکو ایوانکوویچ را زیر نظر دارند، پس از تحقیقاتی که انجام داده‌اند به این رسیده‌اند که دلیل غیبت احمد نوراللهی در دیدار با سپاهان ماجرای آسیب‌دیدگی او نبوده است.

در حالی که پرسپولیسی‌ها در پست هافبک با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند و مهره‌هایی مثل رضا خالقی‌فر نتوانستند جواب اعتماد پرسپولیسی‌ها را بدهند، نوراللهی به رغم شرایط خوبش در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت و با نظر برانکو حتی در لیست سفر به اصفهان جا نگرفت.

یک منبع موثق در مورد این موضوع اطلاعات جالبی در اختیار ما قرار داد: «برانکو در جریان وضعیت نوراللهی بود و می‌دانست که او می‌تواند مقابل سپاهان بازی کند ولی نظر سرمربی پرسپولیس این بود که نوراللهی به اصفهان نرود و در ترکیب تیم قرار نگیرد.»

وی افزود: «هر چند که پرسپولیس برای بازی با سپاهان در خط هافبک مشکلاتی داشت ولی این نظر برانکو بود و قرار شد که کسی در مورد این موضوع صحبتی انجام ندهد!»

در مورد ماجرای نوراللهی این پایان ماجرا نبود چون سکوت این بازیکن باعث شد تا خبر آمادگی نوراللهی رسانه‌ای نشود و هواداران به کادر فنی پرسپولیس در مورد غیبت نوراللهی اعتراضی نکنند.

نکته جالب اینکه برانکو پس از دیدار با سپاهان بار دیگر سراغ پزشکان پرسپولیس و نوراللهی رفت و از هافبک جوان سرخ‌ها خواست تا خودش را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده کند.

* اخبار کوتاه:
- باشگاه پرسپولیس منزل جدیدی را برای مایکل اومانیا اجاره کرد تا این بازیکن از هتل المپیک به منزل جدید خود انتقال پیدا کند. یکی از خواسته‌های اومانیا برای ماندن در جمع سرخپوشان تغییر مکان زندگی‌اش در ایران بود که با این خواسته او موافقت شد و اکنون قرار است اومانیا خانواده خود را دوباره به تهران بیاورد.

- مسئولان باشگاه پرسپولیس چند منزل به جری بنسون نشان داده‌اند که مورد پسند وی واقع نشده و قرار است هفته آینده مجدد منازل دیگری به این بازیکن هندوراسی نشان داده شود تا او نیز به مانند اومانیا از هتل المپیک نقل مکان کند.

- برادران پانادیچ که برای تمدید گذرنامه خود راهی کرواسی شده بودند، صبح امروز به همراه مارکو استینوویچ مربی بدنساز جدید پرسپولیس وارد تهران شده و در هتل المپیک اقامت پیدا کردند.

- محسن بنگر در تمرین عصر روز سه‌شنبه پرسپولیس در کنار مایکل اومانیا ترکیب دفاعی سرخپوشان را تشکیل دادند تا مشخص شود برانکو قصد دارد دوباره به شماره 6 تیمش اعتماد کند.


انتهای پیام/7008

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان